Skip to main content

Beste,

Voor mijn werkgever wil ik graag de internet en tv kosten op mijn factuur gesplitst hebben, zodat ik de internetkosten beter kan declareren. Volgens een KPN-medewerker die ik aan de telefoon sprak, kan dit niet op de maandelijkse factuur uitgesplitst worden, maar kunt u mij wel vertellen wat ik voor internet en tv afzonderlijk betaal. Een eenmalige opgave is voor mijn werkgever ook voldoende. Kunt u mij zeggen wat mijn internetkosten nu exact zijn? Dan kan ik het antwoord daarop bij mijn declaraties toevoegen.

Groeten,

Loek

Op uw factuur en in MijnKPN kunt u zien wat voor abonnement u heeft. Dan is het te achterhalen.


Afhankelijk van het type abonnement is dit verschillend. Heb je bijvoorbeeld een ouder Alles-in-1 abonnement dan is dit niet uit te splitsen, zo ook Internet+TV. Hier wordt namelijk een enkel product afgenomen, namelijk een abonnement waar alles bij in zit. Er zit sowieso tv bij bijvoorbeeld. Enkel bij de Hussel is dit uit te splitsen omdat je hier verschillende diensten afneemt die op één factuur verzameld worden. TV is hier echt een los product om maar een voorbeeld te noemen.

 

Je zou kunnen kijken naar de prijzen van de huidige Hussel-propositie en dat als maatstaaf aanhouden maar het komt niet overeen met de abonnementen zoals je ze nu waarschijnlijk hebt.


Dank voor de snelle reacties!

@SledgehammerNL Op mijn factuur staat alleen Internet+TV, dus daar kan ik het niet direct aan afleiden.

@NHendriks Ik ga een vergelijkbaar Hussel-abonnement samenstellen op de website van KPN en even checken bij mijn werkgever of dat voldoende is. Bedankt voor de tip!


@Loekster Goedemorgen Loek, fijn om te zien dat je al zulke goede tips gekregen hebt! De specificatie van je factuur die je in MijnKPN vindt, is de enige specificatie van je abonnement die we voor je hebben. Ik hoop dat je eruit komt met de tip van NHendriks, want dat geeft een prima indicatie van een verdeling van de kosten (wat betaal je voor internet en tv). Als je vragen hebt, laat het gerust weten!