Skip to main content

De eerste drie maanden gratis…. maar op de derde factuur staat toch een bedrag van €1,75 en dat is dezelfde dag (“Het bedrag wordt binnenkort automatisch afgeboekt...”) geïncasseerd. 

Nu is het geen schokkend bedrag, maar toch.…

Gratis is in mijn ogen €0.00 en niet €1,75

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Dag @Juicylake. Van harte welkom hier. Je geeft aan dat er op je derde factuur € 1,75 in rekening is gebracht. Heb je al naar de specificatie gekeken? Zijn het wellicht verbruikskosten? Ik wil natuurlijk best nog meekijken. Zou je in dat geval je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Dag @Natasja,

Ik heb mijn profiel aangevuld en mijn factuur bekeken. Voorzover ik kan zien is er op beide onderdelen van deze factuur een (klein) bedrag in mindering gebracht. Het waarom is me nog niet duidelijk. Misschien kun je helderheid verschaffen?


Hallo @Juicylake. Ik heb je factuur erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er € 1,75 in rekening is gebracht voor 15 t/m 16 oktober. Je abonnement is gestart op 16 juli, waardoor er nu voor die laatste dag wél abonnementskosten in rekening zijn gebracht. Waarom dit het geval is, durf ik je niet te zeggen. Ik heb een correctie doorgevoerd van € 1,75. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. 


Dag @Natasja,

Dit maakt mijn dag weer goed :wink: .

Dank voor het oplossen van dit vraagstuk(je).

 


Hallo @Juicylake. Ik heb je factuur erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er € 1,75 in rekening is gebracht voor 15 t/m 16 oktober. Je abonnement is gestart op 16 juli, waardoor er nu voor die laatste dag wél abonnementskosten in rekening zijn gebracht. Waarom dit het geval is, durf ik je niet te zeggen. Ik heb een correctie doorgevoerd van € 1,75. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. 

 


Overigens prima gedaan Natasja, niet “penny wise pound folish”. 


Dag @Natasja,

Dit maakt mijn dag weer goed :wink: .

Dank voor het oplossen van dit vraagstuk(je).

 

Dat is goed om te lezen, @Juicylake. Graag gedaan! :smile:


Reageer