Skip to main content

In november zijn wij verhuist naar Oegstgeest, kpn monteur geregeld alles aangesloten met van het oude adres meegenomen apparatuur  .Helaas  werkte het na een paar weken niet meer optimaal en een monteur laten komen die constateerde dat alles fout was aangelegd!!!!!!!! en regelde dat in 15 minuten en alles werkte weer prima.

Wij moesten wel tekenen van tevoren voor de kosten van 50,00 euro, de monteur zei het volgende,

ik vermeld op mijn werkorder dat het verkeerd was aangelegd en dan moet u bellen om die 50,00 euro terug te krijgen,

zogezegd zogedaan en ja het bedrag werd bij de eerstvolgende factuur verrekend en ja u raadt het al vandaag de factuur 

en dus niets verrekend, uiteraard gebeld en nee u krijgt geen restitutie omdat u getekend heeft????????? ja dat moesten wij

wel anders gebeurde er niets!!!!!!

Wat doen we hieraan?

 

groet Rinus1948

Hoi @Rinus1948 . Hier duik ik graag voor je in.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.


Ik heb mijn profiel zoals gevraagd bijgewerkt maar nog een oplossing gekregen en de informatie die u zegt heb ik niet gekregen.


Oh, dat wist ik niet, @Rinus1948 .  Dank voor het invullen van de gegevens..

Ik zie een getekende bon met uitleg dat de DVS vervangen is door een bekabelde verbinding. In de regel moet hier wel voor betaald worden.

Ik zie nergens een aantekening van de monteur, helaas. 

 


Hoi @Rinus1948 . Ik kom er toch even op terug want het zat me dwars.

Ik heb contact gezocht met de monteur. Het is een tijd geleden maar hij achtte het goed mogelijk dat hij vergeten is om dit  te vermelden. Daarom ga ik die 50 euro crediteren.

Mijn excuses voor alle verwarring.