Skip to main content
Beantwoord

Eindtijd storing Leersum 17 juni wordt steeds opgeschoven

• June 17, 2023
  • 5 reacties
  • 192 keer bekeken

Al de hele dag is er een Internet storing in Leersum. Ik vraag me af of KPN aan het werk is om dit te verhelpen of niet? De eindtijd van de storing wordt nl steeds met 4 uur opgeschoven....in het weekend is zo'n storing niet leuk, maat maandag moet ik gewoon kunnen werken....

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Petra 1408, welkom op het forum. Als de storing elke keer verschuift weet je niet waar je aan toe bent natuurlijk. Speelt het momenteel nog steeds, of is het opgelost? Als ik zoek zie ik geen storing (meer) staan in Leersum.

Voor de andere die een storing in een andere plaats ervaren en daar nog last van hebben is het het beste om een eigen topic aan te maken. Daarmee houden we het overzichtelijk, door verschillende storingen in verschillende plaatsen te bespreken is het niet overzichtelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 17, 2023

Hoe groot is de storing? Zit heel Leersum zonder internet? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 17, 2023

Voor zover ik weet alleen KPN klanten 

• Slimmerik
  • June 17, 2023

Hier in Werkhoven idem. Nu opgeschoven naar 1.15 uur.

En net nu ik bovenstaande post kleuren de lampjes weer groen ipv rood op het modem!

• Deelnemer
  • June 18, 2023

Hier in Deurne hetzelfde. Sinds vrijdagmiddag storing. Verwachte eindtijd wordt elke keer 4 uur opgeschoven

Gegeven moment is het niet geloofwaardig meer, je kan op de hoogte geworden per sms of email maar hier krijg ik ook niks van op binnen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Petra 1408, welkom op het forum. Als de storing elke keer verschuift weet je niet waar je aan toe bent natuurlijk. Speelt het momenteel nog steeds, of is het opgelost? Als ik zoek zie ik geen storing (meer) staan in Leersum.

Voor de andere die een storing in een andere plaats ervaren en daar nog last van hebben is het het beste om een eigen topic aan te maken. Daarmee houden we het overzichtelijk, door verschillende storingen in verschillende plaatsen te bespreken is het niet overzichtelijk.