Skip to main content

Al de hele dag is er een Internet storing in Leersum. Ik vraag me af of KPN aan het werk is om dit te verhelpen of niet? De eindtijd van de storing wordt nl steeds met 4 uur opgeschoven....in het weekend is zo'n storing niet leuk, maat maandag moet ik gewoon kunnen werken....

Hoe groot is de storing? Zit heel Leersum zonder internet? 


Voor zover ik weet alleen KPN klanten 


Hier in Werkhoven idem. Nu opgeschoven naar 1.15 uur.

En net nu ik bovenstaande post kleuren de lampjes weer groen ipv rood op het modem!


Hier in Deurne hetzelfde. Sinds vrijdagmiddag storing. Verwachte eindtijd wordt elke keer 4 uur opgeschoven

 Gegeven moment is het niet geloofwaardig meer, je kan op de hoogte geworden per sms of email maar hier krijg ik ook niks van op binnen.


Hoi @Petra 1408, welkom op het forum. Als de storing elke keer verschuift weet je niet waar je aan toe bent natuurlijk. Speelt het momenteel nog steeds, of is het opgelost? Als ik zoek zie ik geen storing (meer) staan in Leersum.

Voor de andere die een storing in een andere plaats ervaren en daar nog last van hebben is het het beste om een eigen topic aan te maken. Daarmee houden we het overzichtelijk, door verschillende storingen in verschillende plaatsen te bespreken is het niet overzichtelijk.