Skip to main content

Ik heb nu al 3 dagen geen internet en tv elke x wordt er een andere tijd neergezet dat het opgelost moet zijn wordt er nu echt moe van wanneer wordt dit opgelost !!!!!!! Is niet normaal dit maar wel een factuur sturen dat kan wel op tijd !

Hallo @Kim5762825 , dat is een vervelende situatie. Heb je al telefonisch contact gehad? Je kan KPN klantenservice bij storing 24 uur per dag bellen op 0800-0402 (gratis nummer). Er zal niet direct een oplossing zijn, maar hopelijk kunnen ze je meer informatie geven.


Hoi @Kim5762825, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt. Geen diensten ervaren is ook gewoon niet fijn. Ik begrijp in ieder geval wel dat er al aan de storing gewerkt wordt, alleen schuift de einddatum steeds op. Dit kan verschillende redeneren hebben, van een vergunning die nog afgegeven moet worden of materiaal dat vervangen moet worden. Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is. 


Ik zie nu dat @Kim5762825 me gisteravond laat nog een een privébericht heeft gestuurd.
Niet handig en ook niet nodig. Er staat geen persoonlijke informatie in, dus ik plaats het even hier.

Kim5762825
Hoi hoi ja dat heb ik gedaan maar ze kunnen me niks vertellen alleen mb geven voor mobiel super aardig maar heb hier vrij weinig aan heb heus wel
begrip voor een storing maar ga morgen 4 de dag in vind ik wel overdreven 😫


Het is de eerste x dat ik dit gebruik dus weet niet precies hoe het werkt dacht dat het openbaar was sorry 😞 


Geen probleem @Kim5762825 , ik vermoedde dat al. Daarom heb ik jouw bericht ook hier geplaatst.


Hoop dat het snel wordt opgelost bedankt voor jullie reactie ieg en uitleg ik wacht het af .

 


Dat hoop ik zeker ook. Ik kan dit helaas niet versnellen. Hoe graag ik dat ook zou willen. Er wordt al aan gewerkt, hopelijk niet lang meer.Â