Skip to main content

Inmiddels 2 dagen storing in dit postcodegebied. Wordt steeds weer 4 uur vooruit geschoven zonder uitleg. Wordt er eigenlijk wel aan gewerkt?

@teunis_myra Als geen eenvoudige storing is (software) dan duurt het langer, hardware vervangen en monteur boeken kost tijd. Voor gecompliceerde storing (kabelbreuk b.v.) moeten ook nog aannemer huren om te graven. Wacht geduldig af en als de storing voorbij is kan je compensatie aanvragen. Intussen kan je een noodpakket aanvragen via klantenservice


Noodpakket doen ze niet. Kan ik die niet ophalen in een winkel wellicht?of tijdelijk kpn simkaart gebruiken


@teunis_myra Waarschijnlijk zijn de dongles op (voormalige noodpakket-gebruikers stuurden ze niet terug of ze zijn kwijt geraakt). Indien je al een kpn nummer heb, kunnen ze een 100gb bundel toevoegen aan jouw mobiel abo. Een tijdelijk kpn nummer is volgens mij niet mogelijk, je kan een maandelijks opzegbar abo nemen en na een maand weer opzeggen.


Bedankt,

Zou iemand ons wellicht wel kunnen vertellen hoe lang dit gaat duren? Maakt het makkelijker om iets te regelen. 


Hoi @teunis_myra, bij storingen als deze kun je altijd het beste even kijken op kpn.com/storing of met ons bellen op 0800-0402, daar heb je direct contact en kunnen we het meteen even uitzoeken. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat er nog geen oplostermijn bekend is. Is de storing inmiddels opgelost?


Hoi Thomas,

kpn.com storing levert niets op. Daar wordt is de oplostijd 4 dagen steeds weer 4 uur (dus 24 keer) opgeschort zonder enige uitleg. bellen naar 0800-0402 levert ook niets op behalve dat er een storing is. Ze weten niet wat er aan de hand en al helemaal niet over oplossing. Enige wat ik te horen krijg is: rustig afwachten!!!

Storing is inmiddels wel opgelost. Ergste is dat niemand aan kan geven wat er aan de hand is en hoe lang het duurt.

Toch bedankt


Fijn dat de storing inmiddels is opgelost, @teunis_myra. Wat er gebeurt bij een storing is dat er een melding wordt gemaakt in het storingsysteem, met daarbij ook een verwachting van de eindtijd. Soms moet die eindtijd later aangepast worden. En heel soms zien we dan dat het systeem op hol slaat. Waarbij de eindtijd dan steeds opnieuw wordt verschoven met de minimale hoeveelheid. Dat lijkt hier dus ook gebeurd. Niet handig, zowel voor jou als klant als voor ons, dus dat proberen we ook altijd zo snel mogelijk te herstellen als we het merken. Hier is dat herstellen samengevallen met het herstellen van de storing zelf.

Wat er precies aan de hand was kan ik niet inzien, dus daar kan ik je ook niets over vertellen.


Reageer