Skip to main content
Beantwoord

Elke avond internetuitval met de V10, is al omgeruild

  • 11 September 2024
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Ieder avond valt mijn internet uit, experia10 geeft rood op internet, tijdje terug nieuwe  nou ja nieuwe gebruikte experiabox gehad. heeft niet geholpen.

Begin dr een beetje de krebels van te krijgen.

Als ik probeer contact te maken zegt de ap je moet eerst verbinden met internet, Moedeloos wordt je dr van

Wat is een goede oplossing, zelf een fritzbox kopen 

Heb je toevallig pairbonding @tiscorry ? Dus twee lijnen? Of heb je glasvezel?


Nee geen glasvezel en pairbonding geen idee, Er zit een kabel in het ding waar vroeger de telefoon stekker inzat.

 


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan een keer.  Log in, ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Gaat dat lukken?


 


WiFi op de Experiabox v10 staat aan. Dat hoort eigenlijk niet als u WiFi versterkers heeft. Maar dat zal niet een oorzaak van uw probleem zijn.


Die kan ik dan uitzetten?

Maar dat lost het probleem niet op, ik heb de tv op de experoabox bekebeld en die valt dus iedere avond uit, je kan geen een film op netflix zien zonder er een of twee keer uitgeknikkert te worden, zeer frustrerend 


... ik heb de tv op de experoabox bekebeld ...

De tv ontvanger van KPN? Is die echt rechtstreeks aangesloten? Of via een switch ofzo?


rechtstreeks, het is de experiabox die de verbindning verliest geeft dan roodlicht op service en internet

 


Een rood lampje geeft bijna altijd aan dat er een probleem is tussen het modem en de centrale. Daar is echt een monteur voor nodig.


Ok dat is dan duidelijk zal morgen eens bellen 

Bedankt 


Ok dat is dan duidelijk zal morgen eens bellen 

Bedankt 

Het nummer van de klantenservice is 0800-0402 


Reageer