Skip to main content

het is Gods geklaagd, iedere avond valt het tv signaal en daarna de WiFi  weg; blauw scherm op tv foutcodes 404 en 303. Geduldig wachten en de boel start weer op.

Box 12 software 528

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Neen, hier in huis een avond lang alleen tv aan zal niet lukken. En geen stroomstoringen.

Heb hier een Nixie klokje staan welke geen buffer heeft, zodra een stroomstoring, hoe kort ook , optreedt is dat te zien. 
Neen, mi heeft het alles te maken met de Box12 met software 528, probleem is direct hierna begonnen. Met 516 nooit problemen gehad


Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd? 


Neen, hier in huis een avond lang alleen tv aan zal niet lukken. En geen stroomstoringen.

Heb hier een Nixie klokje staan welke geen buffer heeft, zodra een stroomstoring, hoe kort ook , optreedt is dat te zien. 
Neen, mi heeft het alles te maken met de Box12 met software 528, probleem is direct hierna begonnen. Met 516 nooit problemen gehad

En datr nixie klokje zit dus in hetzelfde stopcontact als de Box12 begrijp ik?


Wat voor een kabel? Van glasvezel kastje naar modem, van modem naar arris? 220 Kabel naar modem? 220 naar Arris? Blijft staan dat er niets veranderd is behalve update van 516 naar 529. Morgen maar eens proberen contact te krijgen met KPN, een vervangende Box12 lijkt mij het meest zinnig of een Fritzbox kopen?


Even positief bericht….Box 12 van 220V gehaald, 30 sec gewacht en weer ingeplugd, nu 3 dagen geen spontaan herstarten Box12 meer opgemerkt…..logisch???


Hoi @rienm, welkom op ons forum! 
Fijn dat de verbinding nu beter is! Bedankt dat je t ook even met ons deelt.

Soms is een herstart toch voldoende blijkbaar. Mocht de verbinding toch weer minder worden of mocht je ergens anders tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!


Hoi @rienm, welkom op ons forum! 
Fijn dat de verbinding nu beter is! Bedankt dat je t ook even met ons deelt.

Soms is een herstart toch voldoende blijkbaar. Mocht de verbinding toch weer minder worden of mocht je ergens anders tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Ik denk toch echt niet aan een herstart, mijn ervaring met de stabiliteit van de software van Box 12 is best goed, @rienm schrijft dat hij dat tientallen keren heeft gedaan. Ik denk meer aan een wat los zittende steker en een buurman, die misschien een apparaat laat lopen om die tijd. Als je het er uit haalt en er weer instopt doe je het laatste meestal goed, maar je kan dat nooit later nagaan. Het probleem is dan meestal weg. Dat zijn van die rottige problemen waar je haast nooit de oplossing voor vindt, omdat je denkt dat het niet kan voorkomen. Ik moet zeggen dat ik ook door schade en schande wijs hierover ben geworden. 


Even positief bericht….Box 12 van 220V gehaald, 30 sec gewacht en weer ingeplugd, nu 3 dagen geen spontaan herstarten Box12 meer opgemerkt…..logisch???

Helaas……vandaag weer twee maal wegvallen en spontaan opstarten Box12. Niet de oplossing dus


Wordt een beetje privé klaagmuur voor mij…vanavond al 8 keer foutcode 400 en 303 en spontaan opstarten Box12, wordt toch wel heel vervelend. Als ik de enige met deze problemen ben,moet het wel aan onze Box12 liggen…..morgen KPN maar eens bellen, als het lukt…


Opgelost, vervangende Box12, geen problemen meer