Skip to main content

Ik heb al enige jaren een Experia Box H369A.

Nu valt elke dag de snelheid van het internet terug, ik heb een 500/500 glasvezel verbinding.

Steeds valt de snelheid terug naar 100/300, als ik het modem reset dan krijg ik weer 500/500.

Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, dan wil een computerstem een test doen en reset daarna het modem.

Ik vindt het vervelend dat je blijkbaar niemand meer aan de telefoon kan krijgen, heel vervelend.

Hoe gaan we dit probleem op korte termijn oplossen?

Mario

Hoi, heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? En/of het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom gehaald?


U kunt bij de vraag "waarover belt u" doorgeven dat u graag een medewerker wilt spreken. Ook kunt u chatten met KPN. Werkt dit niet dan kunt u hier ook gewoon terecht. 

Heeft u een fabrieksreset eens overwogen? De V10 is doorgaans nog niet heel oud en bij veel mensen een populair modem om te krijgen. Natuurlijk kan hij van u stuk zijn maar laten we eerst kijken of een reset of instelling aanpassen voldoende is 

 


Hi @mariotebbenhoff, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je de Experiabox al eens naar fabrieksinstellingen gereset? Dit doe je door het resetknopje aan de achterkant ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@mariotebbenhoff, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â