Skip to main content

elke dag verliezen mijn LSC lampen en p1 meter om 02:00u contact met het netwerk, waar kan dit aan liggen. na de router opnieuw te hebben opgestart doen ze het weer

ik heb nergens in de instellingen wat veranderd

(experia v 9 met een experia versterker van de kpn) de versterker sart ik dan opnieuw op  

Zie er in de programmering van je router een tijd dat de wifi wordt uitgeschakeld?
 


 


alles staat bij mij 24 uur gewoon op open heb hierin ook nooit wat veranderd


Hoi @lampen en p1 meter, welkom hier!

Opvallend dat jouw lampen en p1 meter elke nacht de verbinding met wifi verliezen. Gebeurt dit ook op andere apparaten, zoals mobiele telefoons? Ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, maar de oplossing nog niet gevonden had. Hoe staat het er intussen voor? Heb je onze Wifi Manager al gevolgd? Deze handige tool helpt je om jouw verbinding te controleren en je wifi optimaal in te stellen. Er komt altijd een resultaat uit, ik ben benieuwd naar wat dit bij jou is.


Welke versterker heeft u? De Experia WiFi? Zwart en vierkant? 


ik heb inderdaad de experia wifi versterker kleine zwarte vierkante


ik heb inderdaad de experia wifi versterker kleine zwarte vierkante

Een keertje resetten misschien? Knopje achterop ongeveer 15 seconden vast houden. Misschien probeert die elke nacht de update te downloaden maar lukt dat om 1 of andere reden niet.


Hoi @lampen en p1 meter, welkom hier!

Opvallend dat jouw lampen en p1 meter elke nacht de verbinding met wifi verliezen. Gebeurt dit ook op andere apparaten, zoals mobiele telefoons? Ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, maar de oplossing nog niet gevonden had. Hoe staat het er intussen voor? Heb je onze Wifi Manager al gevolgd? Deze handige tool helpt je om jouw verbinding te controleren en je wifi optimaal in te stellen. Er komt altijd een resultaat uit, ik ben benieuwd naar wat dit bij jou is.

heb wifi manager gevolgd hoop dat het nu goed is we wachten het af dankjewel voor het meedenken 


ik heb inderdaad de experia wifi versterker kleine zwarte vierkante

Een keertje resetten misschien? Knopje achterop ongeveer 15 seconden vast houden. Misschien probeert die elke nacht de update te downloaden maar lukt dat om 1 of andere reden niet.

heb hem gereset kijken of hij vannacht wel zijn verbinding gaat behouden dankjewel voor het meedenken


@lampen en p1 meter Geen probleem, we denken hier graag met je mee. Hoe gaat het nu met je verbinding, gaat het nu beter? Laat het  gerust weten als je vragen hebt.


@lampen en p1 meter Geen probleem, we denken hier graag met je mee. Hoe gaat het nu met je verbinding, gaat het nu beter? Laat het  gerust weten als je vragen hebt.

dankjewel Alexandra, inmiddels werkt hij weer prima 👍