Skip to main content
Antwoord

Ellende met apparatuur aansluiten en begin van KPN contract

• June 24, 2025
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Een overzicht van je contactaanvraag:
Je klacht

We hebben een contract voor internet en Tv met KPN afgesloten met startdatum 19 juni. Daarvoor is er oorspronkelijk afspraak met een monteur een maand geleden ingepland. Zoals afgesproken kwam de monteur afgelopen vrijdag op 20 juni bij ons langs. Hij heeft de apparatuur aangesloten, werkte het voor tien minuten en daarna trad een probleem op met name geen internet of tv. Op het moment dat een signal van KPN bereikt bij ons is geweest gaf de monteur aan bij Ziggo onze abbonement beëindigd te kunnen worden. Vervolgens krijgen we mail van Ziggo dat de contract direct opgezegd is. Vervolgens vertelde de monteur het probleem niet te kunnen oplossen ivm verdere benodigde werkzaamheden die over enkele dagen plaats kunnen vinden. We werden een noodpakket geboden als tijdelijke oplossing voor enkele dagen,die kwam binnen volgende dag en blijkbaar is het niet een degelijke voorziening volgens de Klantenservice met wie op zaterdag 21 juni contact opgenomen is geweest. Vervolgens beloofden ze een andere type noodpakket,Direct online pakket werd weer gestuurd en binnen gekomen op maandag 23 juni. We verwachten de monteur om met zijn werkzaamheden door te gaan volgende dag, 24 juni met andere woorden vandaag, waarvoor ik trouwens maandagochtend nog een herinnering gekregen heb. Intussen tijd maandagmiddag is er mail binnen gekomen dat startdatum is gewijzigd naar 07 juli wanneer tevens de monteur bij ons zou moeten langskomen alles klaar te zetten. Vervolgens neem ik contact vanochtend ( 24 juni, vandaag) met KPN klantenservice op, alles heeft verteld, ook dat 2de noodpakket kapot is gestuurd, functioneert niet, lampen branden niet, wou klacht indienen want we hebben geen internet nog van Ziggo nog van KPN en krijg ik dat er geen gelegenheid bestaat om werkzaamheden vroeger plaats te vinden.

Ik heb net deze klacht ingediend met een verzoek de klacht verantwoord te behandelen want ik vind KPN aansprakelijk te zijn voor het vervroegd beëindigen van het contract met onze vorige provider Ziggo. Tot slot blijven we zonder dienst vanaf 20 juni tot 07 juli wat we niet acceptabel vinden. 

Heeft iemand een dergelijke ervaring en of ja waar kan ik me tot wenden over dit probleem? 

Graag advies hiervoor!!!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Bibi N. K., welkom op onze community! Ik hoop dat je klacht snel opgepakt wordt. Voor inhoudelijk contact met mijn technische collega's over een oplossing is bellen wel echt het snelst.

5 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • June 24, 2025

Bellen met kpn klantenservice 0800 0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Dat is al gedaan. Staat bovenop in mijn verhaal.

Leen59
Wijsgeer
  • June 25, 2025

Sorry, overheen gelezen, maar misschien opnieuw proberen. Het gaat soms wat moeilijk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@Bibi N. K., welkom op onze community! Ik hoop dat je klacht snel opgepakt wordt. Voor inhoudelijk contact met mijn technische collega's over een oplossing is bellen wel echt het snelst.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2025

​@Thomas van KPN bedankt voor de reactie. We hebben al gebeld. Voorlopig zeggen ze dat tot 07 juli zal het opgelost worden maar tot dan moeten we volhouden met een noodpakket.