Skip to main content

Al dagen traag werkende tv en internet. WiFi verbinding valt weg. Tv start moeizaam op. Van zender na zender duurt een eeuwigheid. 
 

en ondanks een maandelijkse betaling, zul je nog €59,- euro moeten gaan betalen voor een WiFi versterker. Dat vind ik niet kunnen! 
 

omdat de WiFi steeds weg valt en je zo door je internet bundel bent kost het al genoeg extra 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Dat klinkt niet best.  Kan je iets meer vertellen over je netwerk? Welk modem heb je? Welk type tv ontvanger? Is alles bekabeld aangesloten? Gebruik je ergens een switch? Gebruik je draadloze verbindingsets?


Ik heb een experiabox. En de ontvanger is een arris? Het is bekabeld.

heb een speedtest gedaan en die was meerdere keren maar heel laag. Er word een versterker geadviseerd, maar daar moet ik dan wel even €59,- voor betalen. Dat vind ik niet kunnen. 


Welk type experiabox? V8,v9,v10 v10a,box 12? En over wat voor snelheden praat je? Is de snelheid van een bekabelde pc of laptop wel goed? 


Bij beide last. 
 

het ergste wanneer de tv aan word gezet, het duurt 5/10minuten voordat er beeld komt. De tv ontvangen reageert nauwelijks. 
 

eenmaal opgestart is het prima.

tot je naar Netflix oid gaat dan loopt alles weer vast. 
wifi valt meerdere keren per dag weg. 
 

ik heb een V10


Welke Arris heb je. Bovenste of onderste?

 

 

Hoeveel snelheid meet je, en wat zou je moeten kunnen halen als je op KPN.com je postcode huisnummer invult. Dan staat er welke maximale snelheid je geleverd kan worden.

 


Dag @Mhof Welkom hier op het KPN Forum en goed dat er al een aantal leden van onze community zijn die je topic hebben gevonden. Hoe meer informatie je geeft, des te makkelijker wordt het voor de mensen die meelezen om je goed advies te geven. Zou je bijvoorbeeld op de vragen van Dennis kunnen ingaan? 

Wat goed is om te weten is welke snelheid je bekabeld haalt: bekabeld heb je de meest stabiele verbinding en de snelheid die je via wifi kunt halen zal ook nooit hoger zijn dat wat je via je wifi haalt. Verder raad ik je ook aan om dit topic over wifi goed door te lezen, het staat vol met handige tips en goede adviezen. Optimale wifi is nooit helemaal te garanderen, daarvoor spelen er te veel factoren mee. Je kunt er gelukkig wel veel aan doen. De tips in topic gaan je helpen, de wifi manager (die je wellicht al hebt gedraaid) helpt ook en de tegen een gereduceerd tarief aan te schaffen SuperWifi's helpen je ook.