Skip to main content

Op 19 april 2022 heb ik voor onze nieuwbouw woning een internet abonnement afgesloten. Oplevering van de woning heeft op 30 juni plaatsgevonden. Nog steeds is er geen glasvezel in mijn meterkast afgemonteerd.

De postcodecheck noemt een plandatum in 2024, hetgeen echter een fictieve datum lijkt. Mijn buren hebben immers gewoon KPN Glasvezel.

 

Regelmatig gebeld, er is zelfs ooit een monteur voor een dichte deur komen te staan. Er was immers geen afspraak met mij gemaakt en we woonden nog niet op het nieuwe adres.  Sindsdien is het onmogelijk een afspraak te maken of een status te weten te komen. KPN Netwerk geeft aan met een onderaannemer te maken te hebben en dat daar geen contact mee kan worden opgenomen…   Het nummer op de ‘wij troffen u niet thuis’ flyer verwijst naar een website waarop ik een terugbelafspraak kon maken. Vele pogingen verder heeft nog nooit iemand mij teruggebeld.

Ik moet zeggen dat het Ziggo kastje dat al maanden in mijn meterkast zit me bijna overstag heeft doen gaan…. 

Is er iemand op dit forum die iets meer kan zien dan de 1e lijn?  Ik zou toch graag als trouwe vaste klant ontzorgd willen worden.

 

postcode huisnummer en nieuw klantnummer zijn in mijn profiel opgenomen.

Sluit dan gewoon af bij Ziggo. Want het gaat dit jaar niks meer worden bij KPN. Dat kun je zo aan zien komen.


@m-boshuisen welkom op het forum. Dat klinkt inderdaad als een frustrerende gang van zaken en het spijt mij dat er nog geen duidelijkheid is. De glasvezelkabel moet dus nog steeds naar binnen gebracht worden begrijp ik? Heeft KPN Netwerk daar geen enkele indicatie voor kunnen geven?


Hi Remco,

 

dank voor je reactie! Inderdaad is er nog geen aansluiting in mijn meterkast.

Tot nu toe nog geen indicatie, en dat maakt het zo frustrerend. KPN Netwerk reageert niet op vragen en terugbelverzoeken die ik via de website aanvraag.  21-9, 30-9, 15-10, 31-10.

 

Reactie van afgelopen maandag:

’Wij hebben uw bericht ontvangen en meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij nemen contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen.’

 

Tsja, dat heb ik eerder gehoord đŸ˜‰

 


Dat schiet natuurlijk niet op dan. Ik moet wel zeggen dat dit een apart bedrijfsonderdeel is van KPN en ik heb geen rechtstreeks inzicht in hun planning vrees ik 😞 . Je kan KPN Netwerk ook rechtstreeks benaderen  op telefoonnummer is: 088-0063744. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.


Thnx Remco, maar dan krijg ik dus alleen het antwoord dat ik moet afwachten tot de externe partij contact met mij opneemt. Dat ze zelf geen mogelijkheid hebben tot escalatie oid.

 

Ik wacht nog wel even door đŸ˜¢


Nou, geregeld hoor!  Ik heb internet thuis.

Van Ziggo. Doei KPN


Verstandig!! Naar glasvezel kan altijd later nogđŸ˜‰.