Skip to main content

hallo

 

wij moeten bijna dagelijks de router resetten 

tijd geleden is er al een monteur geweest die heeft nieuwe kabels aangesloten en alles door gemeten

probleem is weer terug

 dus licht toch aan de xperia box wij hebben hem al vanaf 2012

 

kan die omgeruild worden voor een nieuwere model

 

 

mvg

Roy

Hoi @Ter maat . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je dat apparaat om de haverklap moet herstarten. Wat gebeurt er precies? Loopt alles vast? Alle info is welkom.

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


hoi

 

heb profiel verder aangevuld 

 

hebben geen internet dan reset ik hem  elke x dan is het er weer

 

hebben dan wel gewoon digitale tv via draadloos verbinding 

 

 

 

mvg

Roy

 


Zou jij de wifi manager eens kunnen doorlopen? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login  

Het zou kunnen dat de wifi instellingen beter kunnen en daar kan deze tool voor zorgen. Aangezien de tv het blijft doen, zou dat goed kunnen.

Laat je weten of dit effect heeft?


hallo

 

wifi hebben we geen problemen mee als internet er is

 

hebben last bij computer en tv via kabel wifi word hier bijna niet gebruikt

 

 

 

mvg 

Roy

 


Schikt het dat ik je morgenmiddag even bel?


hallo

 

ik moet morgen gewoon werken!

 

monteur is ook al een x langs geweest heeft nog een ander kabel van meterkast na experia box gedaan

alles was toen ook doorgemeten was goed op dat  moment.

heb ook nog gevraagd of het aan de experia box kon liggen hij zij dat dat ook mogelijk was

we moesten eerst even aankijken of het bleef werken met de nieuwe kabels 

zo niet moesten we contact opnemen contact opnemen met kpn om experia box te vervangen

(is ook telefonisch door kpn medewerker gezegd)

 

mvg

Roy 

 


Er is zojuist een SMS met logistieke informatie naar jou gestuurd. Laat je weten of je die gehad hebt?


hallo

 

is ontvangen bedankt

 

mvg

Roy


Top. Laat je weten of dit de oplossing was? (de nieuwe experiabox blijft een aantal weken op het distributiepunt. Je kunt dus omruilen op een moment dat jou past)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


hallo

 

probleem is tot nu toe verholpen

hoop dat het zo blijft 

 

mvg

Roy


Dat hoop ik ook, Roy!  Dank voor de update.