Hoi @Ter maat . Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je dat apparaat om de haverklap moet herstarten. Wat gebeurt er precies? Loopt alles vast? Alle info is welkom.
Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?
hoi
heb profiel verder aangevuld
hebben geen internet dan reset ik hem elke x dan is het er weer
hebben dan wel gewoon digitale tv via draadloos verbinding
mvg
Roy
Zou jij de wifi manager eens kunnen doorlopen? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login
Het zou kunnen dat de wifi instellingen beter kunnen en daar kan deze tool voor zorgen. Aangezien de tv het blijft doen, zou dat goed kunnen.
Laat je weten of dit effect heeft?
hallo
wifi hebben we geen problemen mee als internet er is
hebben last bij computer en tv via kabel wifi word hier bijna niet gebruikt
mvg
Roy
Schikt het dat ik je morgenmiddag even bel?
hallo
ik moet morgen gewoon werken!
monteur is ook al een x langs geweest heeft nog een ander kabel van meterkast na experia box gedaan
alles was toen ook doorgemeten was goed op dat moment.
heb ook nog gevraagd of het aan de experia box kon liggen hij zij dat dat ook mogelijk was
we moesten eerst even aankijken of het bleef werken met de nieuwe kabels
zo niet moesten we contact opnemen contact opnemen met kpn om experia box te vervangen
(is ook telefonisch door kpn medewerker gezegd)
mvg
Roy
Er is zojuist een SMS met logistieke informatie naar jou gestuurd. Laat je weten of je die gehad hebt?
Top. Laat je weten of dit de oplossing was? (de nieuwe experiabox blijft een aantal weken op het distributiepunt. Je kunt dus omruilen op een moment dat jou past)
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.
hallo
probleem is tot nu toe verholpen
hoop dat het zo blijft
mvg
Roy
Dat hoop ik ook, Roy! Dank voor de update.