Skip to main content
Vraag

Er brand een rood storingslampje op ons modem, hoe los ik dit op voor de WK wedstrijd?

• June 29, 2026
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Wie heeft er raad, sinds vanmorgen (denk ik tenminste) brand er een rood storingslampje op onze kpn modem. En na meerdere keren de stekker eruit gehaald en gewacht te hebben blijft dit terugkomen. 

Alle hulp us dus welkom, helemaal met Nederland Marokko in het vooruitzicht. 

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 29, 2026

Dan doevje er verstandig aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen. Voor storingen 24/7 bereikbaar. Spreek in ik heb een storing. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Erg aardig geholpen en over 4 dagen komt er een monteur langs.

Nu kijken of het lukt om de wedstrijduitslag zolang niet te horen...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi en welkom in onze Community ​@Christiaaan!

Fijn dat je met de tip van Joep onze klantenservice al hebt bereikt, alleen wel jammer dat de monteur niet eerder ingepland kon worden 😔 Misschien dat je de wedstrijd kan kijken of terugkijken met de TV+ App op je telefoon of een tablet? Mocht je meer over de app willen weten, hier hebben we er alles over uitgelegd: De KPN TV+ App | KPN Community

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Dat was een goeie tip alleen lijkt onze tv alleen via de vast wifi te verbinden met een telefoon om te kunnen casten.  Is er misschien een andere manier?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ja, voor casten is het lastig als je internet wegvalt of niet werkt ​@Christiaaan. Je kunt overwegen om op je telefoon te kijken, dan zou je wél live kunnen kijken met de TV+ app en hoef je in elk geval niet de wedstrijd te missen. Ik hoop dat het toch lukt om de wedstrijd te kijken op die manier.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2026

Hi Alexandra, dank voor je meedenken en via de iPad en laptop werkt het ook. Komt wel goed dus. Samen springend om een klein schermpje heeft Misschien ook wel iets.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 29, 2026

Misschien kan je je laptop met een HDMI kabel op je tv aansluiten?