Skip to main content

Sinds vanochtend branden er geen lampjes meer op het kleine vierkante Nokia G 010 G-Q kastje. Internet en tv werkt nu ook niet meer.

 

Iemand enig idee?

 

Dank alvast!

 

@Calvin1994 Stroom er minimaal 2 minuten af gehad en weer aangesloten ? Geen verbetering, dan alle kabeltjes nalopen of ze goed ingeklikt of misschien beschadigd zijn, ook die naar de FTU ( met de groene plug)?

 


Ik heb werkelijk alles al geprobeerd maar geen resultaat helaas 


Als er geen stroomstoring is op de betreffende groep, of een contactje los in de wandcontactdoos zou in ieder geval power het moeten doen. Anders vrees ik dat het kastje de geest heeft gegeven. Je zou dan kunnen bellen met de klantenservice ( 0800-0402) en inspreken dat je een storing hebt, wellicht hebben zij een oplossing.


Als er geen stroomstoring is op de betreffende groep, of een contactje los in de wandcontactdoos zou in ieder geval power het moeten doen. Anders vrees ik dat het kastje de geest heeft gegeven. Je zou dan kunnen bellen met de klantenservice ( 0800-0402) en inspreken dat je een storing hebt, wellicht hebben zij een oplossing.

Daar was ik al bang voor. Heb een afspraak met een monteur gemaakt en het probleem bij de omschrijving uitgelegd.

 

Dank voor de snelle reacties!


Hallo en welkom op het forum @Calvin1994. Ik lees dat mede-forumlid @HansaanZet je al van goed advies heeft voorzien. Is de monteur inmiddels al langs geweest? 


Hallo en welkom op het forum @Calvin1994. Ik lees dat mede-forumlid @HansaanZet je al van goed advies heeft voorzien. Is de monteur inmiddels al langs geweest? 

Hoi Jeroen. De monteur komt vanavond tussen 1700 en 2100 langs. Ben benieuwd!