Skip to main content

Hallo,

ik heb een bestelling lopen voor KPN glasvezel. bij de aanleg is er een tegel stuk gegaan en nu wil ik extra korting op het thuis abonnement omdat het allemaal veel te lang heeft geduurd voordat er gereageerd werd door zowel KPN als de aannemer.

ik heb klantenservice gebeld maar die zeggen dat het ze niets voor me kunnen betekenen.

wat een service hè, terwijl de medewerkers die aan de deur zijn geweest juist zeiden naar de klantenservice hierover te bellen.

wat kan ik nu nog doen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Ernst65 , voor de aanleg van KPN glasvezel is KPN Netwerk verantwoordelijk. Die kan je op de volgende wijze bereiken: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Hier ben je bij de provider KPN, die heeft niets met de aanleg te maken. Die levert alleen de ‘diensten’ zoals internet over deze verbinding, net zoals andere providers.

Ze hebben allebei het KPN logo op hun werkkleding, maar het zijn gescheiden organisaties.


hoi Ruud,

dat begrijp ik maar bi KPN Netwerk trekken ze hun handen ervan af en verwijzen ze naar de aannemer. die heeft na 4 maanden de tegel vergoed maar dat neemt niet weg dat we er een naar gevoel aan overgehouden hebben en daar willen we extra korting voor hebben over de eerste 6 maanden van het abonnement en dat kan alleen KPN klantenservice geven heb ik begrepen.


Hoi Ernst
Ik heb begrip voor jouw ongenoegen, maar ik denk dat de mogelijkheden van KPN klantenservice beperkt zijn om dit goed te maken. Ben je een nieuwe klant bij de provider KPN en sluit je een nieuw abonnement af? Dan krijg je sowieso de keuze uit welkomstcadeaus, waaronder één met 6 maanden korting.


Beste @Ernst65,

Je hebt de tegel al vergoed gekregen, ik denk dan ook dat je niet mag vragen om korting te krijgen. En dat doet KPN ook niet, waar gewerkt wordt worden ook wel eens fouten gemaakt. En je hebt de tegel vergoed gekregen, dus daar blijft het dan ook bij. 


Hi @Ernst65, welkom op het forum. 

Allereerst mijn excuses voor het ongemak, ook al zijn wij niet verantwoordelijk voor deze werkzaamheden.

Beste @Ernst65,

Je hebt de tegel al vergoed gekregen, ik denk dan ook dat je niet mag vragen om korting te krijgen. En dat doet KPN ook niet, waar gewerkt wordt worden ook wel eens fouten gemaakt. En je hebt de tegel vergoed gekregen, dus daar blijft het dan ook bij. 

Dennis legt dit goed uit, waarvoor dank Dennis! 


Tja Dennis ik begrijp dat jij een erg tevreden klant bent en dat je daarom zo reageert.

maar zowel de aannemer als KPN geven maanden lang niet thuis. KPN netwerk reageerde op een gegeven moment dat zij niet verantwoordelijk zijn en dus naar de aannemer verwijzen. het mag dan een apart bedrijf zijn maar het is KPN die maanden niet reageerde. Maar wel weken lang verkopertjes op je afsturen om een abonnement te nemen, terwijl ik tegen de eerste verkoper al gezegd heb dat de tegel eerst gerepareerd moet worden. hij zou daar achteraan gaan. Nou je raad het al niets meer van vernomen.

En dat is dus het ergste en daarom wil ik van de KPN extra korting. Zelfs de verkoopster waarbij ik de bestelling heb gedaan was het met me eens en zei dat ik hiervoor naar de klantenservice moest bellen.


Kpn is geen partij in deze. Dat moet u toch inmiddels wel duidelijk zijn. Het heeft geen zin om hier mee door te gaan.


Wel Joep daar ben ik het niet mee eens.

Maar je hebt gelijk ik moet hier niet mee doorgaan want het leid tot niets zeker omdat er alleen pro KPN’ers reageren.

 

Ik zal ermee stoppen en zal ook met KPN stoppen en het abonnement opzeggen.

 


Nee hoor ook een medewerker heeft gereageerd.  Dus u heeft antwoord op uw vraag. 


@Dennis Schreve en @Doornekamp33 ik heb jullie laatste berichten verwijderd. De topicstarter is al niet blij, ook al kunnen we verder niets voor hem betekenen, en jullie discussie draagt daar natuurlijk niet aan bij. Je mag het prima met elkaar oneens zijn, maar hou het een beetje netjes (ook richting topicstarter).