Skip to main content

We hebben geen WiFi en internet en daar is gisterenavond een melding van gemaakt en er zou door jullie naar gekeken worden.we hebben daar nog geen antwoord op gehad,er is een ticket aangemaakt en ik zou graag willen dat het vandaag opgelost wordt aangezien we kinderen thuis hebben die online les volgen en we af en toe ook thuis willen werken en dit is heel lastig zonder WiFi 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Er zit ook nog een nacht tussen dus zo snel reageren kan nog niet en de kinderen hebben toch nog vakantie?


Goedemorgen @Axel74,

Wat balen dat internet niet werkt. Super onhandig als de kinderen online les moeten volgen… Als er gisteravond een ticket voor aangemaakt is, dan verwacht ik dat daar voor het weekend wel contact over wordt opgenomen, maar ik durf niet te zeggen dat dit vandaag al gaat gebeuren. Ik wil wel even met je meekijken naar de status. Zou je daarvoor de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) willen invullen: postcode, huisnummer en de naam + geboortedatum van de contracthouder? Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?

Je kunt voor het snelste contact het beste even met ons bellen via 0800 0402 (gratis).