Skip to main content

Wij zijn deze maand overgestapt naar kpn.

Tot mijn verbazing zie ik nu dat jullie een tv weggeven als actie.. eerlijk gezegd vinden wij het een beetje flauw dat er niet gesproken is over een actie tijdens ons telefoongesprek

ik wil daarom graag alsnog gebruik maken van deze actie. Hoe en/of wat moeten wij daarvoor doen?

 

Hallo @Melle2784 , heb je helemaal geen welkomstcadeau gehad?

Er is op dit moment de keuze uit 3 opties.

  • Philips Smart TV
  • Twee KPN SuperWiFi punten
  • 6 maanden korting (Internet & TV voor €35,- per maand)

De medewerker had je deze keuze moeten voorleggen.
Wat staat er in de bevestiging die je hebt ontvangen? Heb je mogelijk ‘standaard’ (zonder overleg) de 6 maanden korting gekregen?


Ja dat zal dan inderdaad zo zijn.

ook bij installatie nog eens 75 euro moeten aftikken voor WiFi punten. 
op zich niks mis mee want het werkt allemaal erg goed. alleen ja als je dan ineens ergens die actie voorbij ziet komen had ik het wel gewaardeerd als ze mij zelf de keus hadden gelaten.

dus wat is jullie voorstel?


Ik ben klant net zoals jij, dus ik kan hierin niets betekenen.

In de actievoorwaarden staat: “Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen”. Dus dat wordt nu lastig, ook al was het niet jouw eigen keuze. Misschien kan een KPN moderator hier nog iets mee. Die reageert meestal binnen 1-2 dagen.


En 75 euro voor 2 wifipunten is een spotprijs, in de kpn-winkel/shop betaal je 199 euro @Melle2784 


U heeftbhet abonnement waarschijnlijk vorige maand al besteld bij KPN? Waarschijnlijk was die actie met die gratis tv er toen helemaal nog niet.


Inderdaad, de tv is pas heel kort in de “aanbieding”. Staat ook in de actievoorwaarden.

  • De actie loopt van maandag 23 mei 2022 tot en met zondag 12 juni 2022.

edit: Dan valt de TV dus definitief af, dat valt ook voor een moderator niet meer te regelen.


Inderdaad, de tv is pas heel kort in de “aanbieding”. Staat ook in de actievoorwaarden.

  • De actie loopt van maandag 23 mei 2022 tot en met zondag 12 juni 2022.

Ja... en de besteldatum telt. Op dat moment moet de klant bepalen welke aanbieding die wil. En later kan dat dus niet meer veranderd worden.


En 75 euro voor 2 wifipunten is een spotprijs, in de kpn-winkel/shop betaal je 199 euro @Melle2784 

Vind je @JanD , Ik vind het nog steeds stevig aan de prijs, zeker voor de kwaliteit die je krijgt, en die 199 euro koop je een veel beter setje op de vrije markt voor die beter presteren, enige dat je er even wat zelf aan moet doen om het goed te laten werken.

@Melle2784 Als je nog binnen de 14 dagen zit voor opzeggen is dat de enige mogelijkheid, enige is dat je een tijdje zonder diensten zit.

Inderdaad, de tv is pas heel kort in de “aanbieding”. Staat ook in de actievoorwaarden.

  • De actie loopt van maandag 23 mei 2022 tot en met zondag 12 juni 2022.

edit: Dan valt de TV dus definitief af, dat valt ook voor een moderator niet meer te regelen.

@RBxx De enige mogelijkheid is opzeggen/annuleren, zolang je maar niet langer dan 14 dagen aangesloten bent.


Fijn en bedankt allemaal voor jullie mededelingen.

Ik ben enorm tevreden met KPN en de overstap.

het was meer omdat we een nieuwe tv op onze slaapkamer willen dachten we meteen mooie actie.. 

we hebben zojuist besloten om een Samsung the frame te kopen.  Eind goed al goed

 


Hi @Melle2784, in ieder geval heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de overstap 😊

we hebben zojuist besloten om een Samsung the frame te kopen.  

Dat is een flinke upgrade ten opzichte van de TV waar wij nu een actie mee hebben 😃 Ben zelf ook aan het overwegen om er 1 aan te schaffen, zoveel mooier dan een ‘gewone’ tv waarmee je zo'n groot zwart vlak in de kamer hebt staan/hangen!