Skip to main content
Beantwoord

Er is nu een leukere actie dan toen ik mijn abonnement aanvroeg, kan ik dat wijzigen?

• August 22, 2022
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Eind deze maand start abonnement , enkel internet.

Zie nu dat er een nieuwe actie loopt, ( 6 maanden voor €22,00 p.m ).

Kan ik nog van deze nieuwe voorwaarden genieten .

Beste antwoord door Remco van KPN

@Danny64 Ik kwam je topic tegen en ik zie dat Hans en Nick je op het juiste spoor hebben gezet. Het klopt inderdaad dat die voorwaarden niet zomaar op een bestaande overeenkomst gezet kunnen worden. Mocht je nog in de bedenkperiode dan kun je altijd even bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. Het klopt wel dat je dan het risico loopt dat de leverdatum naar achteren geschoven kan worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 22, 2022

Dan zou u alles moeten annuleren. En opnieuw aan moeten vragen. Dan word het misschien wel eind september voordat u aangesloten word…

Ik zie die actie overigens niet. Ik zie 6 maanden voor 35 euro. 

Forum|alt.badge.img+10
  • August 22, 2022

Yep 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 22, 2022

Gek. Hier niet.

Forum|alt.badge.img+10
  • August 22, 2022

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2022

@Danny64 Ik kwam je topic tegen en ik zie dat Hans en Nick je op het juiste spoor hebben gezet. Het klopt inderdaad dat die voorwaarden niet zomaar op een bestaande overeenkomst gezet kunnen worden. Mocht je nog in de bedenkperiode dan kun je altijd even bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. Het klopt wel dat je dan het risico loopt dat de leverdatum naar achteren geschoven kan worden.