Skip to main content
Beantwoord

Er ligt glasvezel voor de deur, wanneer wordt het aangesloten?

• March 16, 2022
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

beste, er ligt NU glasvezel bij mij voor de deur. Waar blijft KPN nu??? Of willen jullie mij na 40 jaren toch kwijt??

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Antonymus , bij www.kpnnetwerk.nl kun je de status van jouw glasvezelverbinding zien door het ingeven van je postcode/huisnummer.

Als daar staat dat de glasvezel gereed is en je uit een provider kunt kiezen, bijvoorbeeld KPN, dan kun je aan KPN, de provider, waar dit forum bij hoort, vragen je verbinding te migreren van koper naar glas.

Staat er in de status dat er nog aan gewerkt wordt, moet je nog even geduld hebben.

Bij kpnnetwerk kun je een gratis abo op de nieuwsbrief nemen, dan wordt je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • March 16, 2022

Hallo @Antonymus , bij www.kpnnetwerk.nl kun je de status van jouw glasvezelverbinding zien door het ingeven van je postcode/huisnummer.

Als daar staat dat de glasvezel gereed is en je uit een provider kunt kiezen, bijvoorbeeld KPN, dan kun je aan KPN, de provider, waar dit forum bij hoort, vragen je verbinding te migreren van koper naar glas.

Staat er in de status dat er nog aan gewerkt wordt, moet je nog even geduld hebben.

Bij kpnnetwerk kun je een gratis abo op de nieuwsbrief nemen, dan wordt je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Succes.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Antonymus . Welkom op het forum.

@JanD  heeft het al heel volledig uitgelegd. Weet jij nu voldoende?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2022

ok ik probeer contact met KPN hierover verder te leggen. 

Erwin van KPN
Moderator

Ligt de kabel nog buiten? Dan kun je hier het beste even kijken: https://www.kpnnetwerk.nl/

Â