Skip to main content

Meerdere malen gebeld, via de socials contact gezocht.

KPN blijft maar opties toevoegen aan mijn abonnement die ik NIET wil. Hierdoor schrijven zij maandelijks teveel af. Er wordt steeds gezegd dat ik een credit krijg en de factuur aangepast gaat worden, maar dit doen zij NIET.

 

Waardeloos, wat een machtspositie. Ik wil per direct van al mijn abonnementen af en zal met alles overstappen naar een andere provider. 

Ok. Aangezien je geen vraag stelt, zal ook niemand het proberen op te lossen.

Succes bij je nieuwe provider :hand_splayed_tone2:


Ach lieve Dennis, niemand kost het op.

kansloze situatie. 


Nou, jammer om te lezen dat het zo opgelopen is dat jij je abonnement bij ons gaat stopzetten! Als ik nog iets voor je kan doen of nakijken, dan hoor ik het graag @KPN Waardeloos 581522!


@KPN Waardeloos 581522 Als je nog niet hebt opgezegd, wijzig dan sowieso jouw wachtwoord van je KPN-ID.

Dit kun je doen in mijnkpn 

KPN voegt niet zo maar van alles aan jouw abonnement zonder jouw toestemming. 

Is er ook Netflix aangevraagd of in een duurder Netflix abonnement gewijzigd? Kijk dan ook hier;

 


Goede tip, @Anneke-Anna, dank voor het delen.
 

KPN voegt niet zo maar van alles aan jouw abonnement zonder jouw toestemming. 

Dit klopt helemaal. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig om welke extra's het precies gaat, @KPN Waardeloos 581522?


@Anneke-Anna @Shyrin_ 

dit is dus wel het geval. Een fout van KPN, spotify family toegevoegd ongewenst. Ik heb al jaren premium zonder problemen. Sinds KPN het is gaan facturen is het mis. Een “systeemfout” noemen ze het. Ook is de hussel korting verdwenen sindsdien. Er worden credits en “berichten van mijn leidinggevende” beloofd maar niets van dat alles. Gister voor de 6e keer telefonisch contact.

alles staat vermeld maar er gebeurd niets. 
Om deze reden ook direct maar mijn mobiele contracten ontbonden, ondanks “contractbreuk” sta ik in mijn recht. De problemen zijn niet opgelost, dat had ik als voorwaarde voor het verlengen. 
 

wat een zooitje daar zeg


@KPN Waardeloos 581522 Wijzig je wachtwoorden van je KPN-ID en je eigen Netflix en gebruik je wachtwoorden nergens anders voor. Dus voor elk abonnement een eigen wachtwoord, het beste ook met verschillende e-mailadressen. 
 

Ik vrees dat je niet in je recht staat om het vermoeden dat het wachtwoord en e-mail van jouw KPN-ID ook voor andere abonnementen worden gebruikt, klopt dit? Daarmee loop je een groot risico dat er zeer makkelijk misbruik van wordt gemaakt als er een data-lek is waar jij dezelfde gegevens gebruikt. 
 

Hier kun je e-mail adressen invoeren om te zien of ze gelekt zijn met bijbehorende wachtwoorden: Haveibeenpwnd


@Anneke-Anna je tip wordt gewaardeerd, maar er kan en zit echt werkelijk niemand op mijn account.

dit is een fout die kpn zelf toegeeft, alleen de zoeken steeds een ander excuus. 


@Anneke-Anna je tip wordt gewaardeerd, maar er kan en zit echt werkelijk niemand op mijn account.

dit is een fout die kpn zelf toegeeft, alleen de zoeken steeds een ander excuus. 


@Shyrin_ Kan vast precies voor jou uitzoeken waar het mis gaat.
En nogmaals het dringende advies om je wachtwoorden te wijzigen. 


Ja, daar wil ik in ieder geval mijn best voor doen!

Als je dat ook op prijs stelt, @KPN Waardeloos 581522 ontvang ik jouw klantgegevens graag in jouw Forum profiel. Graag jouw volleidge naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


@Shyrin_ Tijdens mijn laatste gesprek met KPN vorige week werd mij toegezegd dat ik een mail met uitleg en credits zou krijgen, en alsnog een aanbod van KPN om alsjeblieft bij hun te blijven. 

Je aanbod wordt door mij gewaardeerd, maar het vertrouwen in alles van KPN is weg. Na 20 jaar klant te zijn is dit wat je krijgt. 

 

Mijn opzegging is wel al binnen, de rest blijft natuurlijk uit. Inmiddels ook mijn mobiele contracten ontbonden wegens het niet nakomen van afspraken van de kant van KPN.  Heel benieuwd naar de reactie, gezien de “bedenktijd” van 14 dagen verstreken is. 

 

Dit bericht is dan ook niet bedoeld om een oplossing te zoeken, meer om mensen te waarschuwen dat zodra er een probleem is het einde zoek is. 

 

Hoeveel tijd dit allemaal kost, bizar. Echt ongekend slecht, nogmaals blijkt hieruit de machtspositie van de telecombedrijven. 

 

 


Je aanbod wordt door mij gewaardeerd, maar het vertrouwen in alles van KPN is weg. Na 20 jaar klant te zijn is dit wat je krijgt. 

Dit bericht is dan ook niet bedoeld om een oplossing te zoeken, meer om mensen te waarschuwen dat zodra er een probleem is het einde zoek is. 

In mijn ogen is het zo, dat als iets niet klopt, het uitgezocht moet worden en zo nodig gecorrigeerd: vandaar mijn aanbod (of je nu wel of geen klant bij ons blijft, staat hier voor mij los van). Ik vind het jammer, maar respecteer je keuze! Mijn aanbod blijft staan even als mijn aanbod om te helpen als je nog ergens tegenaan loopt of toch nog vragen hebt!

 


@Shyrin_  Dit ben ik helemaal met je eens.  6 collega's hebben hetzelfde aangeboden maar er gebeurt niets.

Ik stuur je toch mijn klantnummer, wie weet helpt het om mijn mobiele nummer sneller vrij te krijgen gezien KPN hem niet aan de nieuwe provider wil geven. 

Mijn mobiele abonnement heb ik via de mail op moeten zeggen (telefonisch ging niet, maar de medewerker deelde wel mee dat ik met mijn verhaal zeker recht had op ontbinding). 

Je begrijpt dat er op de opzegging via de mail ook niet gereageerd wordt. 


Ik kom nu weer aan je topic toe en zie dat je vanochtend contact hebt gehad met een collega: ben blij om te lezen dat alles alsnog opgelost is!


@Shyrin_ en anderen: na een klacht via de Consumentenbond direct een klachten afhandelaar aan de lijn.

credit in orde gemaakt, roll back van mobiele abonnement, dus direct naar andere provider kunnen stappen. 
Volgens afhandelaar kwam dit probleem vaker voor. Conclusie: zeer slecht van kpn dat de klant nergens van op de hoogte wordt gesteld en van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

 

pas bij “serieuze klacht” via in dit geval de Consumentenbond toch direct een oplossing. Het blijft apart.