Skip to main content

Afgelopen 8 augustus zou er bij ons thuis glasvezelkabel worden aangesloten.

De hele dag gewacht.

Kwam niemand, kreeg ook geen bericht van de monteur of kpn.

Nu 1x gebeld met kpn aannemer zou met mij een nieuwe afspraak maken. 

Nu 25 augustus en 3x gebeld en 3x30min aan de lijn gehangen.

Nog niks gehoord.

De kpn kastjes liggen nu al 4weken op de kast.

Begin er een beetje klaar mee te raken.

Goed begin met een nieuwe samenwerking tussen kpn en mij.

Hoi @Brian Bakker, dat gaat niet echt soepel begrijp ik! Wij zijn de provider KPN en de aanleg van het glasvezelnetwerk wordt gedaan door KPN Netwerk, dat is een aparte partij met een gescheiden administratie. Als ik het adres op jouw profiel invul op de website van KPN Netwerk staat er dat zij jouw woning zullen aansluiten als er een bestelling is. Ik zie de bestelling aan onze kant staan, daardoor is dit iets wat KPN Netwerk voor je kan doen, Je kunt contact met hun opnemen voor meer informatie, zij kunnen daar meer over zien.


Hmpff… hier exact hetzelfde. We zouden per 1 juli overgaan, maar kreeg maar geen bericht dat de kabel wordt binnengebracht. Zitten sinds 13 juli op koper netwerk van kpn ipv voorgaande provider maar begin er goed spijt van te krijgen….. Glasvezelkabel ligt al sinds april tegen de gevel aan. Vanaf 18 augustus zou die binnengebracht worden maar is nog steeds niets gebeurt en doodse stilte aan kant Netwerk. 
Vandaag zie ik ineens in de app dat het Dec/Jan. wordt….. WERKELIJK HEELERG SLECHT!


Gelukkig heb je nog een koperaansluiting. Behalve dat er een hogere snelheid kan over glasvezel merk je in de praktijk weinig verschil.


Ik zit nu een maand te wachten voor een afspraak. Kan niks aansluiten want het 8s allemaal op glasvezel. Ik wacht nog 1 week en breng ik alle kastjes en afstandsbedieningen terug naar de dichtstbijzijnde kpn winkel. Had dit niet verwacht van kpn. Echt slecht.