Skip to main content

Hallo, Vandaag is er een monteur geweest om onze router etc. aan te sluiten, maar hij kwam er achter dat er geen signaal is op de buitenkabel.

 

Hij heeft de melding doorgegeven aan KPN, en er zal contact opgenomen worden met ons om het op te lossen.

 

Mijn vraag is kan ik iemand van KPN spreken wanner het signaal aangesloten kan worden?

Anders zitten we straks met de kerst zonder signaal.

We gaan 24 december verhuizen en daarom hadden we een betaalde monteur genomen omdat we zeker wilde zijn dat het zou werken.

 

dank alvast 

Hoi @HermanDelmte . Welkom op het forum.

Er is dus nog geen signaal op het nieuwe adres? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Zou je zowel het oude als het nieuwe adres willen invullen. Je mag zelf weten welke velden je hier voor gebruikt. 


Hallo Erwin, ingevuld.

Er is geen oud adres met KPN alleen nieuw adres.

 

 


U bent dus een nieuwe klant. De monteur die bij u geweest is, was dat een monteur van KPN?

Want een nieuwe klant die een betaalde monteur van KPN laat komen klinkt een beetje vreemd. Kan dat überhaupt dan?


Hoi Nick, ja dat kan, want dat hebben we gedaan.

Was een ingehuurde monteur van roamler tech namens KPN en ook via de kpn website besteld, want hij zou dan in huis e.e.a. aan sluiten, maar daar kwamen we dus niet verder mee aangezien er geen prik op de kabel zat.

Maar dit forum is toch voor mensen die een oplossing zoeken of kunnen bieden in de vorm van informatie, dus weet jij hoe ik nu aan een monteur kan komen op korte termijn. Gisteravond nog 20 min in de wacht gehangen totdat ik te horen kreeg dat het om netwerk gaat en dat via KPNnetwerk moet gaan en die zijn alleen tijdens kantooruren.  Ook tijdens dat gesprek werd aangegeven dat er een aansluiting vrij gegeven was en dat het moet werken.

 

 


Normaal gesproken kun je kiezen: zelf aansluiten of gratis monteur. Indien gratis monteur, dan word de lijn pas geactiveerd op de dag dat die monteur komt. Hoe dat nu bij u gaat, en wat zo'n betaalde monteur voor toegevoegde waarde heeft boven de gratis monteur, dat weet ik niet / snap ik niet…

Waarom ga je betalen voor iets wat normaal gesproken gratis is?


@HermanDelmte : Dank voor het invullen van het profiel. Ik zie dat er vanmorgen contact is geweest en mijn collega heeft een monteur aangestuurd. Die komt zo te zien vanmiddag.

Laat je weten hoe het afloopt?

(ik vermoed dat de roamler monteur op een misverstand berust. Die heb jij zelf besteld toch? Mochten daar kosten uitrollen, laat het even weten, dan ga ik dat voor je proberen recht te zetten)


Hoi Erwin, er is supersnel 14:00 een monteur geregeld  nadat ik direct de klantenservice te pakken kreeg om 8:35 Hij heeft de kabel juist gemonteerd in een buik isra en er was gelijk verbinding!! Dit is dus perfect gegaan en hij heeft zelfs nog goed mee gedacht met de verbindingen binnen!! Klasse 👍

Er is geen goede verbinding gemaakt door de roamler monteur en dit had dus allemaal voorkomen kunnen worden helaas. Ik heb nig geen kosten hiervoor ontvangen. Dank voor je reactie.