Skip to main content

Er zou glasvezel worden aangelegd "tot in de meterkast"   of we gebruik zouden maken van KPN of niet.  De glasvezek hangt vrijelijk in de buitenlucht en er gebeurt niets, ondank dat tot 2 maal toe een technicus fotos  geest gemaakt waar het kastje geplaatst moest worden.  tijdens telefonusch contact klantenservice blijkt nu dat ik een abbonnement moet nemen en verder doet men niets.  de kabel die voor mijn gevel uit de grond komt doet men ook niets aan kortom zoek het maar uit.  U begrijpt dat dit voor mij geen enkel vertrouwen geeft in het oplossende vermogen van KPN en diens producten.

Dan zou ik toch even contact zoeken met KPN Netwerk Berend, Dat is de tak van KPN die de uitrol voor glasvezel in beheer heeft. Zij zouden dat voor je na moeten kunnen kijken! 


Ik zou bijna zeggen:

Oeps, bij het knippen van de klimop bij de buitenmuur, ook de kabel mee geknipt 😎


al vaker geprobeerd contact te krijgen maar is heel erg lastig.  

toch jammer van een bedrijf die doet in communicatie technieken.


Dat is spijtig Berend, ik zou het dan toch maandag nog even proberen tijdens kantooruren aangezien ik niet direct inzicht heb in hun agenda. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.