Skip to main content

Beste KPN

ik ben op jullie website gevraagd een gewenste ingangsdatum aan te geven. Daar heb ik 28 mei ingevuld. Is er een reden dat de daadwerkelijke ingangsdatum nu bijna 1 maand later lijkt te zijn? Ik heb verder geen monteur nodig om de modem aan te sluiten.

Dat had ik graag bij het afsluiten willen weten, ik heb mijn internet hard nodig nu er vooral thuisgewerkt moet worden. Kan er iets anders worden geregeld tot die tijd, aangezien het verwachtingsmanagement te wensen over laat?

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Goedemiddag @tommasosarr, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We proberen ons zoveel mogelijk aan een wensdatum te houden. Echter is het een streven, en blijkt het helaas niet altijd mogelijk te zijn. We hebben minimaal 3 weken nodig om alles voor een aanvraag gereed te maken, ook administratief. Daarnaast moet er een check komen op het adres en nog veel meer controles. Soms is er ook meer informatie nodig, en duurt het weer wat langer. 

Waarom het bij jou nu langer duurt kan ik helaas niet inzien, maar kan ik wel even nagaan indien je dat graag wil. Wil je in dat geval jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is?


@tommasosarr ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik hier op de een of andere manier nog bij helpen?


Reageer