Skip to main content

De v10 werkt echt super!Veel beter dan de box 12!

Dus als je problemen met de box 12 ervaart,aarzel dan niet om een v10 aan te vragen!

Goed om te horen dat de V10 bevalt :smile:.  
Voor de meelezer: Er kan niet zomaar een V10 aangevraagd worden ter vervanging van de Box 12. Daar gaat eerst een analyse aan vooraf. 


Gisteren monteur geweest 2 keer een box 12 aangesloten op mijn glas vezel kastje .kon geen verbinding maken .toen V10  super in een  minuut .glas vezel kastje is ook vervangen . voor sneller internet .van 100 naar 200 .


Gisteren monteur geweest 2 keer een box 12 aangesloten op mijn glas vezel kastje .kon geen verbinding maken .toen V10  super in een  minuut .glas vezel kastje is ook vervangen . voor sneller internet .van 100 naar 200 .

fijn @ginkelj !Veel plezier met je v10!


Gisteren gebeld met Kpn, echter hebben ze alles doorgelezen en gedaan, maar het internet met de v12 blijft echt slecht en valt weg, heb zelfs op de 1e verdieping geen internet.  Vrijdag komen ze voor glasvezel, welke problemen met internet hebben we dan ?


Gisteren gebeld met Kpn, echter hebben ze alles doorgelezen en gedaan, maar het internet met de v12 blijft echt slecht en valt weg, heb zelfs op de 1e verdieping geen internet.  Vrijdag komen ze voor glasvezel, welke problemen met internet hebben we dan ?

dat kan ik niet voorspellen.Wel kan je aan de monteur een V10 vragen,Zei zijn meestal daar niet moeilijk over.