Na drie maanden klant te zijn van KPN en enkele telefoontjes met de klantenservice merk ik dat wij een verkeerde keuze hebben gemaakt door over te stappen van ZIGGO naar KPN.
In april ingegaan op de aanbieding van KPN 3 mnd korting-viaplay en glasvezel.
Alleen op ons adres is nog geen glasvezelaansluiting, dat gebeurt pas in mei juni van dit jaar, dus bij de aanmelding kan je dit ook netjes aanvinken, wachten tot er een glasvezelaansluiting is, of toch alvast een internetaansluiting en dat daarna de glasvezel wordt aangesloten.
Nu hebben we in juni gebeld naar de klantenservice om te vragen wanneer de aansluiting komt, antwoord is begin augustus, heb zelfs het telefoonnummer gehad om te bellen met het dienstdoende bedrijf die dit voor KPN uitvoerd, begin augustus wordt er gezegd want ze liepen achter op het schema.
Vandaag worden bij onze beide buren de glasvezel aangesloten en wij worden overgeslagen, vreemd, even bellen met de klantenservice.
En nu begint de ergenis, want er wordt beweerd dat wij er niet opstaan voor glasvezel en als er wordt aangesloten dit pas eind 2022 begin 2023 is. dat kan niet zeg ik ik heb dit duidelijk goed ingevuld bij onze aanmelding. nee hoor zo staat het niet in ons systeem, en dit wordt keer op keer herhaald alles wat je zegt wordt je eigenlijk als leugenaar neergezet, kan dat dan aangepast worden wij zijn hiervoor overgestapt, nee kan niet zo staat het in ons systeem, dan wil ik mijn contract ontbinden KPN kan zijn product niet leveren, nee zo staat het in ons systeem enz enz enz, de ergenis hoe je behandeld wordt als nieuwe klant is onbeschoft, ben zeer boos geworden, niets helpt want zxe helpen je niet, alleen maar meer boosheid krijg je ervan.
Waardeloos hoe je geholpen wordt bij KPN wat een onklantvriendelijk bedrij is dit.