Skip to main content

Ben sinds begin deze maand overgestapt naar KPN maar heb steeds problemen met WiFi, geen internet en geen tv. Heel vervelend, had meer verwacht van KPN. 

Begrijp ik het goed dat regelmatig alle diensten uitvallen?

Als je een storing hebt, hoe branden dan de ledjes op de Experia/KPN Box?

Heb jij een glasvezelaansluiting?

Hoe branden bij zo'n storing dan de ledjes op de NTU/ONT?

Hoe zijn jouw TV ontvangers aangesloten, met een netwerkkabel of via wifi?


Het is een tijdje goed gegaan maar sinds gister weer geen internet en geen tv. Ja glasvezel. 

 

Het WiFi lampje knippert steeds dat zou niet moeten. Heb em al meerdere malen gereset. 

 

Tv ontvanger is aangesloten via WiFi.


Het WiFi lampje knippert steeds dat zou niet moeten. Heb em al meerdere malen gereset. 

Wat versta je onder knipperen? (Snel of langzaam)

 

Tv ontvanger is aangesloten via WiFi.

Als je die met een netwerkkabel aansluit op de Experia/KPN Box, valt TV dan ook weg?

 


Dat kan ik proberen. 

 

Lampje knippert langzaam.


Lampje knippert langzaam.

Is dat op de V12?

Zo ja, welke kleur heeft dat ledje?

Zo nee, op wat voor een apparaat is dat dan?


@Joblok70 Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat WJB je al op weg heeft geholpen maar ik was toch benieuwd of je al een oplossing hebt gevonden. Je kan voor direct contact bij een storing altijd bellen met 0800-0402 of dit stappenplan voor storingen doorlopen op onze site.


Bedankt voor jullie reacties! Het werkt allemaal weer en geen problemen meer gehad daarna. 

Sorry dat ik het niet even heb laten weten. 


Geen probleem hoor @Joblok70! Ik was gewoon even nieuwsgierig 🙂 . Fijn dat je het hebt weten op te lossen en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!