Voor mijn nieuwe appartement heb ik de keuze tussen Odido en KPN internet only (voor beide nog geen glasvezel mogelijk), Ziggo geeft aan niet aan te worden geboden op mijn adres. Wat zijn jullie ervaringen met de twee? Ik ga in mijn eentje wonen en heb internet nodig voor chromecasten naar de TV en thuiswerken.
Ervaringen met KPN en Odido in Amsterdam-Oost
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi ​
Ik kan je niet mijn ervaringen vertellen over de verschillen tussen KPN en Odido, want bij Odido heb ik nooit een abonnement gehad en ik ben ook een beetje biased :P Wel kan ik je vertellen dat er in het signaal weinig verschil zit. Het is een internetsignaal en dat zal zich bij beide providers hetzelfde gedragen (ga ik vanuit). Het gaat er meer om of je bijvoorbeeld kan profiteren van Combivoordelen en of je gebruik wil gaan maken van service(tools). Een voorbeeld van een combivoordeel is gratis Netflix. Daarvoor hoef je maar één mobiel abonnement bij KPN af te nemen. Hieronder kun je bekijken of dat eventueel interessant voor jou is.
Ook voor de Servicetools heb ik een mooi linkje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.