Skip to main content

Beste,

Mijn wifi internet op zolderĀ  (2e verdieping) valt de laatste tijd steeds vaker uit. De Expedia v9 box en een andere witte kast (met NT erop) staan op de BG. Op die NT kast branden 3 lampjes: power = egaal groen, Glas = knipperend groen, Ethernet = knipperend rood. Op de Experia box is de wireless = knipperend groen. Power, Broadband, Internet en TV = egaal groen.Ā 

Kan het probleem op te lossen zijn door de ethernet verbinding ook op groen te krijgen of is het een ander probleem?Ā 

Bedankt!

Een rood lampje is over het algemeen geen best teken. Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?


Heeft u onder wel internet?


Ja dit al gedaan.. maar geen verschil.

Weet iemand hoe je telefonisch met KPN in contact kan komen? Bij het servicenummer wordt je direct doorverwezen naar een internetpagina en chatten met een medewerker is volgens mij ook niet meer beschikbaar (of ik kan het nergens vinden)..


0800 0402

Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.Ā 


@Joey PalsĀ Welkom op het forum. Wat vervelend dat je verbinding zo vaak wegvalt en dat rode lampje lijkt mij inderdaad niet direct een goed teken. Ik zie ook dat @Nick83Ā het telefoonnummer van de klantenservice al heeft gedeeld. Heb je ondertussen al contact gehad met mijn collega's? En wat is daar uitgekomen? Mocht het nog niet gelukt zijn met mijn collega's zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen.Ā 


@Joey PalsĀ Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!