Skip to main content

Zijn zojuist terug van vakantie. Heb sinds woensdag geen verbinding meer kunnen maken met mijn omvormer en andere slimme apparatuur en nu blijkt van het glasvezelkastje het lampje ethernet niet te branden, wat kan dit zijn? 

Goedemiddag,

Heb je het glasvezel kastje al eens 2 minuten van de stroom gehaald? Daarna kun je hem weer aanzetten. Start enkele minuten daarna je modem op. Heb je overigens gekeken op de KPN website of er een storing actief is?


Goedemorgen, er is gisteren al telefonisch contact geweest en ik krijg als het goed is vandaag een nieuw Modem. Probleem is dus als het goed is vanmiddag opgelost. 


@bassemans2 het lijkt mij vreemd klinken dat een nieuw modem jou probleem gaat oplossen wanneer er op het glasvezelkastje het lampje van ethernet niet brand. 


Goedemorgen, er is gisteren al telefonisch contact geweest en ik krijg als het goed is vandaag een nieuw Modem. Probleem is dus als het goed is vanmiddag opgelost. 

Ben benieuwd! Laat het maar weten wat de uitkomst is.


Ik heb zojuist het nieuwe modem geïnstalleerd en alles werkt weer als vanouds. Het ethernet lampje geeft de verbinding aan tussen het glasvezelkastje en het modem. Omdat het modem defect was brandde het lampje dus niet.