Skip to main content

Hallo ik heb al geruime tijd een Eufy deurbel met Homebase en een Eufy cam2. Binnen het wifi netwerk werkt dit met mijn mobiel redelijk snel om de deurbel en camera te openen voor een life stream.

Ben ik echter van huis weg dan krijg ik maar moeizaam verbinding en zeker als er word aangebeld lukt het me niet om contact te krijgen met wie er voor de deur staat. (die is allang weer weg)

Is hier iemand die dit ook zo ervaart en er een oplossing voor heeft. Ik heb al geprobeerd op poorten op mijn Fritzbox te openen, maar toen kreeg ik een waarschuwende mail, dat dit gevaarlijk was.

Hallo @LelyBob, welkom op het KPN Forum!

Zelf heb ik ook een Eufy deurbel met Homebase. Het probleem dat jij beschrijft, heb ik alleen niet. Ik heb het net speciaal hiervoor nog even getest door wifi uit te zetten op mijn mobiel. Ik moet misschien 2-3 seconden wachten. Maar daarna heb ik live beeld.

Ik heb een KPN Box 12. En ik heb niets in de instellingen hoeven aan te passen om de deurbel te laten werken. Ik geloof ook dat de Homebase dit allemaal regelt.

Ik verwacht dan ook niet dat het probleem in het KPN netwerk zit. Ik denk daarom dat je met deze vraag het beste terecht kan op het Anker forum.


Dankjewel voor de moeite om het te testen in jouw omgeving en natuurlijk bedankt dat je dit wilde delen.