Skip to main content

Hoi, Goedeavond

mijn modem heeft het begeven. Ik was klant bij Telfort en nu dus bij KPN. Ik heb alle stappen doorgenomen zelfs nieuwe kabels geplaatst.  reset, fabrieksinstellingen stekker eruit van alles. Maar de modem blijft hangen op power en wireless. Ik heb de experiabox v8 heel af en toe springt het naar broadband. Ik zou graag een nieuwe modem ontvangen. Hoe gaat dat in zijn werk?Want nu heb ik natuurlijk geen tv noch wifi thuis. Trouwens de modem was al maanden aan het haperen geen wifi rn haperende tv,maar dacht in de eerste instantie aan de kabels   Dit blijkt dus niet zo te zijn nu de modem het helemaal begeven heeft 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goedenavond @Wendy28, welkom! U kunt het volgende doen:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan wel even duren voordat ze aan uw topic toekomen, i.v.m. drukte. Als dat te lang duurt voor u dan kunt u bellen naar de klantenservice op 0800-0402, kan nu niet meer, tot 22.00 uur waren ze er, en de geautomatiseerde chat. Hopelijk heb ik u zo voldoende geholpen en geïnformeerd!


Dag @Wendy28 Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Als wij je kunnen helpen, geef dan een gil. En vul je gegevens in op je Forum Profiel, zoals Fame al vraagt. 


Dag @Wendy28 Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Als wij je kunnen helpen, geef dan een gil. En vul je gegevens in op je Forum Profiel, zoals Fame al vraagt. 

Hoi hoi, ik heb inmiddels gekeken naar het stopcontact KPN. (Aangezien ik in een hele oude woning zit) het blijkt dat die van ouderdom uitelkaar valt. Los van de muur. De bedrading zat los ik heb met veel moeite de 2 draadjes weer verbonden. (Dwz achter de schroef geplaatst. Voor nu doet alles het weer. Het ziet er alleen niet uit zoals het hoort. Stopcontact netjes aan de muur en zo bedoel ik. 
is het niet mogelijk dat KPN dit vervangt?


Fijn dat het weer werkt, Wendy! Wil je eens een foto plaatsen van dat IS/RA punt? Dan kunnen we even meekijken. Als het inderdaad niet op orde is, dan kunnen we een monteur langs laten komen.


 Erg late reactie, maar vanwege omstandigheden is dit niet eerder mogelijk geweest. Zoals ik eerder al vertelde betreft dit een oude huurwoning. Er terug in stoppen houdt geen stand omdat het nergens aan vastzit. Misschien dat kpn hier iets in zou kunnen betekenen. Want de woningbouwvereniging levert de woning gewoon zo op. 


Dank voor de foto, @Wendy28! Het klopt dat de woningbouwvereniging hier niets mee doet. Dit omdat het IS/RA eigendom blijft van KPN en dus niet van de woningbouwvereniging is. 

Op zich is er met het IS/RA zelf niet echt iets aan de hand (gelukkig). Wat mist is het afdekplaatje. Dan zijn er eigenlijk twee opties. Je zou zelf eentje (montageplaat, of centrale telefoonplaat zijn dan termen om te gebruiken) kunnen halen bij de bouwmarkt/doe het zelf zaak en die erop schroeven. Je hoeft dan niets met de draadjes te doen, het is alleen het plaatje tegen het grijze ding aanschroeven (waar nu de stekker in zit) en vervolgens vastmaken tegen de schroefgaten die in de muur zitten. Alternatief kan ik een monteur laten komen. In dat geval verneem ik graag een aantal momenten deze en komende week waarop het uit zou komen, dan plan ik het in.


Geweldig, dank voor de reactie. Ik zit echter toch met die “draadjes” in mijn maag omdat die zeg maar steeds losschieten waardoor ik constant een melding heb. ( geen internet). Ik denk dat een monteur in deze dus handiger is. ( mits de kosten niet te hoog zijn)

voor nu ben ik elke dag beschikbaar behalve dondermiddag. 
 

alvast dank voor de moeite👍🏾


Snap ik, @Wendy28. Heb ik bij dezen een monteur voor je gepland. Hij komt maandag, gelijk in de ochtend tussen 8:00 en 10:00. Dan ben je er ook weer vanaf 🙂 Je krijgt een bevestiging van de afspraak per mail.