Skip to main content

Onze experia doet het niet meer . We hebben aantal keren op nieuw gestart de enige  lampje die blijf branden is de WPS (rode knipper ligt.)

Heb ook de box gereset maar geen niks deed het. We hebben alle draadje weg gehaald enz geen resultaat. Maar ik heb wifi nodig omdat ik online klas hebt.

Welkom op het forum @Thaeku! Dat is niet leuk om te horen. De snelste manier om het modem te laten vervangen is door 0800-0402 te bellen. Daar kunnen ze dan het proces voor je in gang zetten. Mocht je het toch liever via het forum af willen handelen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Voor het proces maakt het verder niks uit maar door de manier waarop het forum werkt is telefonisch simpelweg altijd een stukje sneller. Laat je even weten hoe je dit het liefst op wilt lossen? We horen graag van je! 


Hoi bram,

 

Ik heb net telefonisch  gebeld en ik krijg me experia box morgen😄. Ging super vlot.

 

Erg bedankt dat je heb op gereageerd.

Gr Thaeku


@Thaeku maar natuurlijk! Super blij dat alles gelukt is. Ik zal het topic nog even open laten staan tot na de installatie gelukt is. Mocht er onderweg toch nog iets voorkomen dan kan je dat hier altijd laten weten. :slight_smile: