Skip to main content

Al jaren klant en  dan chat je met kpn. Ja je moet reserve al voor de 100ste keer. En nog veranderd er niks. Want je reset niet goed. 

Onzin  precies wat jullie zeggen.

En wordt niks aan gedaan.

Tvbox werkt voor geen meter.

En experia ox doet totaal niet wat die moet doen.

Mag best is vervangen worden voor deze prijzen 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dat klinkt niet best. Natuurlijk wordt een modem vervangen als die kapot is. Welke type heb je nu en welke problemen ervaar je.


Wifi werkt niet goed. Als ik de gang in ga is het al weg. 

Normaal deed alles het tot boven. 

Laptop valt steeds weg op het internet. 

En mijn tvbox geeft steeds storing aan.. Afstandbediening wordt niet op gereageerd met nieuwe afstandbediening. 

Of hij gaat super langzaam en moet ik 100 x drukken om in het menu of tvzender te komen noem maar op 

Heb de modem en tvkastjes al minimaal 5 jaar 


Heeft u misschien nog een Motorola tv ontvanger?


Welk type modem heb je?


Experia box

Dit staat al jaren het zelfde. 

En steeds komen jullie met de zelfde smoesjes. 

En er veranderd niets. 

 


Wil je nou geholpen worden om het perfect te krijgen of niet? Waarom geef je geen antwoord op de vragen? Welke type experiabox heb je? V7, V8,V9,V10,V10A?


Doe maar rustig kereltje..

Ik ben ook bezig. Zit niet de heledag met mijn telefoon aan de hand.

Onbeschoft menke. Laat maar lkkr zitte. 


Doe maar rustig kereltje..

Ik ben ook bezig. Zit niet de heledag met mijn telefoon aan de hand.

Onbeschoft menke. Laat maar lkkr zitte. 

uhh? @Joep1965  is vrijwilliger,denk je echt dat hij onaardig tegen u wilt zijn??

Overdrijven is ook een vak…

U mag gewoon reageren wanneer u wilt.

Hoe denkt u geholpen te worden zonder dat wij vragen stellen?


En @Joep1965 is geen kpn medewerker en ik ook niet. @Susan_ wel maar daar staat moderator achter.


Als u het antwoord op de gestelde vragen niet weet, reageer dan niet meteen, maar reageer later wanneer u het wel weet.

Laat maar lkkr zitte. 

Op zo'n manier veranderd er niets. Wat u zelf ook al zei:

En er veranderd niets. 

 


Dag @Svenphilippen Voor de duidelijkheid: het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met KPN-gerelateerde problemen. Alle mensen die in dit topic een reactie hebben achtergelaten zijn, net als jij, klant van ons. Men probeert je dus te helpen. Hoe meer je uitlegt en hoe duidelijker je dat doet, des te makkelijker wordt het om je goed advies te geven. Moderators zoals ik werken voor KPN en wij begeleiden deze gesprekken. 

Als je goed advies wilt, zou je dan kunnen ingaan op de vragen die hierboven zijn gesteld? Als je meer wilt weten over het oplossen van wifi-problemen kun je dit topic eens doornemen en je tv-ontvanger zou je eens een frisse start kunnen geven.