Skip to main content

Internet, tv en telefoon valt de laatste weken meerdere keren per dag weg. Het probleem wordt alleen tijdelijk verholpen door het apparaat te resetten. De box maakt ook een tikkend geluid en wordt erg heet terwijl die gewoon in een open ruimte staat. 

Heb al een hard reset uitgevoerd kabels gecontroleerd/ lang los gehad incl van het glasvezel. Maar het probleem blijft zich voordoen en het wordt nu wel heel vervelend aangezien het steeds vaker gebeurd.

Moet ik nu ergens een nieuwe aanschaffen op de website of hier aanvragen?

Welke experiabox heb je?


Beste @Jasp120, welkom! Ontzettend vervelend dit! Ik zie dat je zaterdag ook contact met een collega hebt gehad. Wat is daaruit gekomen? Ik ga proberen een nieuwe Experia Box te regelen, maar daarvoor moet ik je modem eenmalig resetten en je komt dus een paar minuten zonder diensten te zitten. Kan dit op elk willekeurig moment?


@Marcia_  Bedankt voor je snelle reactie, 

Tijdens het telefoongesprek werdt er gevraagd of ik de glasvezel kabel voor 2min+ er uit kon doen wat ik zelf ook al keer had gedaan. Gisteren viel het echter weer weg na 23:00 en kon op dat moment geen contact meer met jullie opnemen. Kwam er toen wel achter dat die wel erg heet was en even een tikkend geluid vertoonde nadat ik hem weer moest resetten. 

Het modem mag gereset worden het is een v9 xperiabox. 

Moet ik verder nog gegevens of iets doorgeven voor de aanvraag/bestelling van z’n box?

Met vriendelijke groet,

Jasper

 


Ik heb meteen even meegekeken @Jasp120, ik heb een nieuwe experiabox voor je aangevraagd, deze wordt bij een servicepunt bij jou in de buurt bezorgd. Ik heb je hier een PM over gestuurd en per sms krijg je hier ook nog een bevestiging van!