Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb sinds een paar weken dat de Experiabox kortsluiting maakt.

Graag zou ik een nieuwe adapter ontvangen voor het aansluiten van de experiabox om het probleem op te lossen.

Alvast bedankt!

Robbert Troost

Hallo @Robbert Troost ,

Vul dan je Profiel aan en vermeld hier in een bericht welk type Experia box je hebt.


Goedemorgen Martijn,

Bedankt voor je hulp!

Ik heb zojuist mijn profiel ingevuld en ik heb een KPN Box 12.

Met vriendelijke groet,

Robbert Troost


Hallo @Robbert Troost ,

Ik heb ook ongeveer een maand of 2 een box 12 gehad (maar heb nu een v10) en toen de adapter kapot was kon die niet opgestuurd worden.Toen moest ik van de klantenservice naar een winkel omdat ze het daar wel hadden(en dat hadden ze gelukkig ook).Dus je zal helaas ook naar een winkel van KPN moeten.Neem dan ook de box 12+ adapter mee.

Gr Martijn

 


Hoi @Robbert Troost, welkom op ons forum!
Voor deze experiabox(V10,V10A en Box12) kunnen we de stroomadapter ook los versturen!

Nog even voor de zekerheid, we hebben het wel over de 12v voedingskabel en niet iets van een lichtnetadapter of iets?
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 trouwens, dat is vaak het snelst omdat we daar direct contact hebben!


Nog even voor de zekerheid, we hebben het wel over de 12v voedingskabel en niet iets van een lichtnetadapter of iets?

Zo'n ding dus:

En niet zo'n ding:

 


Hoi @Robbert Troost, welkom op ons forum!
Voor deze experiabox(V10,V10A en Box12) kunnen we de stroomadapter ook los versturen!

 

Oh,Fijn dat het nu met de B12 ook kan!


Hi @Thomas,

 

Het gaat inderdaad om de: Nog even voor de zekerheid, we hebben het wel over de 12v voedingskabel!

Zou je deze op kunnen sturen per post?

 

Alvast bedankt!

 

 


Top! Ik heb hem op de post gedaan @Robbert Troost, je kan hem morgen of overmorgen verwachten per briefpost!


Laat je het weten robbert ? Ik ben namelijk nog erg wantrouwig….Want bij mij hebben ze het 3x opgestuurd terwijl er nooit iets kwam.


Hi @Thomas, 

Bedankt! 
 

@martijn197108 ik heb zojuist een sms ontvangen dat de zending zo snel mogelijk word geleverd door PostNL. Maar ik hou je op de hoogte!

Â