Skip to main content

Sinds een week maakt mijn Experia box (v9) een raar geluid en hij valt ook regelmatig helemaal uit waarbij hij dan lijkt te resetten. Hierdoor kan ik al een paar dagen niet goed thuiswerken. Resetten (zowel handmatig thuis, als op afstand) is niet de oplossing. Ik heb geprobeerd hier contact over te zoeken, maar het lukt mij niet om een nummer van jullie te vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Welkom bij ons op het forum @Menzodmk. Een raar geluid waarna alles uitvalt klinkt niet goed! Wat voor geluid is dat precies, is dat een soort tik of iets anders? En wat gebeurt er daarna, gaan alle lampjes op het modem ook uit, blijven ze branden of gaat er maar een deel aan/uit? Als het nog niet gelukt is om via een andere weg contact te hebben kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en daarna hieronder een seintje geven.


Hoi @Menzodmk, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het probleem verholpen? Als ik je er nog mee kan helpen hoor ik het graag van je.


Inmiddels heb ik een vervangende modem ontvangen en is alles opgelost. Dank!


Helemaal goed, dat is goed om te lezen. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.