Ben nu al 1,5 jaar aan het klote met kpn. Had opgezegd om over te gaan op ziggo. Uiteindelijk opgebeld door kpn voor een nieuw voorstel. Mijn enige vraag was dat ik werkend WiFi zou krijgen 100 mbps waar ik ook 88 euries per maand aan uitgeef. Uiteraard was dat geen probleem, een monteur en alles zou goed komen. En ja ik kreeg ook 6 maanden korting. Helaas na een half jaar en 2 monteurs verder geen goed werkend WiFi...maar u haalt toch 20 mbps...en dan is het prima...tuurlijk 20 mbps zonder enig apparaat aangesloten te hebben ja...nu bestaand het gezin uit 7 personen. Nou super WiFi...dat is het ...wel fijn 150 euries af tikken want ja wij beloven wel goed WiFi maar u heeft 6 maanden korting gehad...op slechte TV kastjes die we nu elke week moeten resetten en WiFi onder de 10 mbps...Vandaag gesproken met de hulptroepen, altijd 2 x bellen wat dan word je gelijk doorverbonden. Was 4 keer want de verbinding werd verbroken . A.s. Maandag komt er weer een service monteur en ik hoef geen voorrijkosten te betalen
De service medewerker gaf als advies een nieuw Expedia box (hopelijk v12 dan
) maar omdat er al een ticket was lukte dat ook niet… nou as maandag laatste kans want in feb loopt het contract af, ben ook pas 31 jaar bij kpn...Wat vroeger zo’n mooi en groot bedrijf was ...en service wat slecht...het ligt ook niet aan de mensen want die willen wel...maar niets kan meer blijkbaar.
De vraag is dus eigenlijk zou een V12 box helpen? Wat ik lees is die met WiFi 6 veel meer geschikt voor grote gezinnen? 2)hebben de super WiFi punten dan ook nog steeds toegevoegde waarde?