Skip to main content
Beantwoord

Experia Box op afstand resetten

• 17 juni 2021
  • 2 reacties
  • 1065 keer bekeken

Beste, ik ben in het buitenland en de server thuis is offline. Kunt u op afstand resetten?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Covo, begrijp dat je gemerkt hebt dat thuis de boel offline is? Dan kun je het makkelijkste even contact zoeken via de klantenservice. Bellen is wellicht wat moeilijk omdat je in het buitenland zit. Gelukkig is de klantenservice ook bereikbaar via chat:

-Ga naar onze service en contactpagina
-Kies het onderwerp en kies vervolgens voor "Ik heb een andere vraag/wil graag contact
-Scroll naar beneden om het chatvenster te openen. 

Mocht het niet lukken om contact op te nemen, dan kan het ook via het forum. Vul dan even jouw profiel in en ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11396 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2021

Goedemorgen @Covo, begrijp dat je gemerkt hebt dat thuis de boel offline is? Dan kun je het makkelijkste even contact zoeken via de klantenservice. Bellen is wellicht wat moeilijk omdat je in het buitenland zit. Gelukkig is de klantenservice ook bereikbaar via chat:

-Ga naar onze service en contactpagina
-Kies het onderwerp en kies vervolgens voor "Ik heb een andere vraag/wil graag contact
-Scroll naar beneden om het chatvenster te openen. 

Mocht het niet lukken om contact op te nemen, dan kan het ook via het forum. Vul dan even jouw profiel in en ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 april 2022

Mijn huis teefoon werkt niet als ze mij bellen gaat het daar wel over,maar niet bij mij.

Ik ben 85 jaar,graag op afstand weer resetten