Skip to main content

Ik heb een clever dog camera gekocht, en deze werkt thuis op de Wi-Fi wel maar buitenshuis niet.

Nu las ik dat ik in mijn experia box moet inloggen maar dan komt er geen wachtwoord te staan en dat ik wachtwoord vergeten ben. Zodra ik dat doe gaat hij zich resetten naar fabrieks instelling, van mijn programma's wat ik opgenomen heb op mijn interactieve tv dan ook verloren of wat betekend het? 

Ik kom er niet meer wijs uit... 

Hallo @Coco90,

Welke experia box heb je gekregen destijds? Bij de v10 hoef je bij de eerste keer inloggen geen wachtwoord in te vullen (vak leeg laten) en op de v10a dien je het '’Admin password'’ op de achterkant van het modem te gebruiken.

Daarnaast zou het herstellen van de fabrieksinstelling enkel betekenen dat alle aanpassingen in het modem worden gewist. Denk aan wifi wachtwoorden, geopende poorten en het admin password. 
Jouw opnames staan hier compleet los van en daarnaast staan die in de KPN Cloud dus die blijven sowieso een jaar bewaard. 


Ik heb een clever dog camera gekocht, en deze werkt thuis op de Wi-Fi wel maar buitenshuis niet.

Wat bedoelt u hier precies mee? Binnen doet die het, maar buiten niet? Dan lijkt me dat gewoon de verbinding buiten te zwak is toch?


Ik heb een clever dog camera gekocht, en deze werkt thuis op de Wi-Fi wel maar buitenshuis niet.

Wat bedoelt u hier precies mee? Binnen doet die het, maar buiten niet? Dan lijkt me dat gewoon de verbinding buiten te zwak is toch?

Hallo @Nick83 , @Coco90  bedoelt met buitenshuis het mobiele netwerk.

 


@ChrisWissink dankuwel. Ik heb de V10. Maar als ik het vak leeg laat staat er wachtwoord onjuist.. ??


Ik heb een clever dog camera gekocht, en deze werkt thuis op de Wi-Fi wel maar buitenshuis niet.

Wat bedoelt u hier precies mee? Binnen doet die het, maar buiten niet? Dan lijkt me dat gewoon de verbinding buiten te zwak is toch?

Hallo @Nick83 , @Coco90  bedoelt met buitenshuis het mobiele netwerk.

 

 Ja klopt, ik zou met mijn telefoon verbinding kunnen maken met mijn modum buitenhuis


@ChrisWissink dankuwel. Ik heb de V10. Maar als ik het vak leeg laat staat er wachtwoord onjuist.. ??

Dan zou je je modem een fabrieksreset kunnen geven, dan enter je bij inlog de 1e keer door het wachtwoordveld heen en daarna geef je 2x een door jou bedacht wachtwoord in dat je goed moet onthouden voor een volgende keer.

 

 


Hoi @Coco90. Welkom op het KPN Forum! Is het nog gelukt om de ExperiaBox te resetten en in te loggen?


Hoi @Coco90. Welkom op het KPN Forum! Is het nog gelukt om de ExperiaBox te resetten en in te loggen?

We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het gelukt is. Anders horen we het graag van je!


Reageer