Skip to main content
Beantwoord

Experia Box uit 2011

  • August 24, 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik ben in het bezit van Experiabox uit 2011 die inmiddels hapert, stottert of gewoon dienst weigert. Kunt u mij wellicht helpen? Ik zie dat er de mogelijkheid bestaat deze om te ruilen voor een nieuwere uitvoering?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @TBS35 (heel) oude Experia Boxen worden idd standaard omgeruild. Nieuwere modellen alleen bij defect of grote problemen. Welke heb jij? Kijk eens op het etiket aan de achterzijde en geef aan welk type daarop staat aangegeven. Het snelste is meestal om KPN te bellen op 0800 0402, dan wordt indien mogelijk direct een omruil geregeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 24, 2020

Hallo @TBS35 (heel) oude Experia Boxen worden idd standaard omgeruild. Nieuwere modellen alleen bij defect of grote problemen. Welke heb jij? Kijk eens op het etiket aan de achterzijde en geef aan welk type daarop staat aangegeven. Het snelste is meestal om KPN te bellen op 0800 0402, dan wordt indien mogelijk direct een omruil geregeld. 


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 27, 2020

Hi @TBS35, welkom op ons forum. Ik zie dat @RBxx jouw vraag al heeft beantwoord. Heb je al contact gehad met mijn collega? Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel! Ik help je graag verder!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • August 31, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!