Skip to main content

Mijn experia box v10 piepstvregelmatig en sinds kort stopt mijn tv soms en op andere momenten valt zo mijn internet uit

 

Vermoed datvik nieuwe experia box moet hebben

Vul je gegeven uit je profiel aan met alle zaken die van belang zijn voor een KPN medewerker om jou als persoon te kunnen verifiëren. Wat je zelf nog kan proberen is de modem even stroomloos te maken en na 10 minuten weer aan te sluiten. Als het geluid weg is, maar het internet valt nog wel uit, kan een reset van het modem nog even een oplossing zijn. Weet je zeker dat alle bedrading vanuit de muur naar het modem goed is?


Bedankt voor je reactie. Heb hetgeen jij aangeeft al gedaan maar resultaat blijft hetzelfde 

Zal even in contact treden met KPN 

Vermoed zelf dat modem aan einde Latijn is


Vorige week is een kastje met zelfde euvel netjes vervangen. Als je belt met 0800-0402 en aangeeft een medewerker te willen spreken, kunnen ze de lijn doormeten en meteen actie voor je ondernemen.

Laat je weten of het probleem opgelost wordt voor je?


Er komt maandag monteur blijkt ergens een storing te zijn in de bekabeling kreeg ik te horen

Dus maandag maar even verder kijken wat er moet en gaat gebeuren

In ieder geval bedankt voor de hulp.

 

 


Succes ermee en hopelijk wordt het probleem snel opgelost.


Hoi @Dobo . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je al telefonisch contact hebt gehad en er is een monteur aangestuurd. Blijkbaar was er dus (nog) meer aan de hand dan alleen het gepiep van jouw experiabox. Is het allemaal netjes opgelost?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.