Skip to main content

Goede dag, in Druten is vandaag de gehele dag internet tv bellen storing geweest in de wijk. Na 19 30 sms ontvangen dat alles het weer zou doen? Maar nee hoor na tich harde herstarts kabel naar de tv aansluiten etc zitten wij nog steeds zonder tv internet en bellen. Hoe kan ik dit in godsnaam oplossen?

Ha @SuusvdWeerd, welkom! Ik zie dat je niet de enige bent die hier melding van maakt. Heel erg rot zoiets! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik heel graag met je mee. Ik zie namelijk ook geen openstaande registratie, dus het is me niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is 😞. 


Ha wat Fijn. Ik heb alles ingevuld ben bang dat het niet gaat lukken heb contact gehad met klantenservice.


Ik zie inderdaad dat er voor morgen een monteur gepland staat én dat er een gratis databundel aangezet is voor je. Dat is ook wat ik voor je had kunnen doen, inderdaad. Wat balen zeg.. Hopelijk kan de monteur het morgen oplossen voor je! Wil je dan nog even laten weten of het inderdaad gelukt is?


Dankjewel 😀 ja mocht het morgen allemaal achter de rug zijn laat ik het je weten


Helaas na melding storing verholpen nog steeds geen tv of internet. Morgen noodpakket, maandag monteur .

We hopen volgende week echt iets te breiken. 


Wat rot! Is de monteur gisteren dan niet geweest?


Helaas niet er kwam weer een sms dat er storing was. Dus monteur was geannuleerd. Nu nieuwe afspraak maandag pas helaas. Wel een noodpakket met digitenne en 50gb wifi kastje. Maar 6 dagen wachten op monteur is wel echt een trieste zaak en ook geen goede service . Gelukkig dat de aardige man van de klanten service een noodpakket voorstelde. Geen 1 die dat voorgesteld hebt die meerdere keren dat ik gebeld heb.


Acht wat balen! Dat is inderdaad fijn! In de regel zijn zulke storingen snel opgelost en dan kunnen we een noodpakket niet aanbieden. Als het langer duurt, kan dat gelukkig wel.Â