Skip to main content

Goedemiddag,

Na een stroomuitval vannacht doet de Experia box v10 van mijn moeder het niet meer. Er brand geen enkel lampje en ook de stekker er even uit laten en daarna er weer in heeft geen effect.

Ik verneem graag hoe dit z.s.m. opgelost kan worden.

 

Alvast bedankt.

Hoi @BTALX, welkom op het forum!
Dat klinkt niet goed inderdaad! Kun je de gegevens van je moeder invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik kijk graag even mee naar een oplossing!

Je kunt ons ook altijd bereiken op 0800-0402


Beste Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Het profiel is ingevuld.

 


Yes, bedankt voor je gegevens. Ik heb een vervangend modem aangevraagd. Deze kun je morgen afhalen na 14:30. Ik heb het afhaaladres in een privébericht gestuurd. Ze willen daar graag de oude ook weer terug! Je krijgt dit alles ook per sms nog bevestigd.

Admin edit:
Mocht je als lezer dit issue ervaren kun je het snelste even met ons bellen op 0800-0402


Hoi @BTALX, is het nog gelukt met ophalen,installeren en werkt alles?


Hier hetzelfde probleem, zou eventueel nog de draad tussen adapter en modem kunnen zijn, lampje adapter brand wel. Modem doet helemaal niets.

Mocht een nieuwe modem nodig zijn dan gaat mijn voorkeur uit naar ophalen kpnxl winkel in Breda, ivm thuiswerken komende dagen.

Fijne dag


De wachttijd op een moderater is hier wat langer. Bel de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 


Gedaan, nieuwe modem ligt morgenvroeg al klaar in kpnwinkel.

Tnx!