Skip to main content

Mijn Wi-Fi op de Expedia box v10 werkt sinds vanmiddag 17u spontaan niet meer. Ik heb de stroom van de glasvezel en van het modem gehad voor 30 minuten daarna ook nog eens de modem reset knop ingedrukt en als laatste de box zelf nog eens 10 min. uit en ingeschakeld. Niets helpt. Wat nu?

Groeten, Walter

Beste KPN,

Gisterenavond heb ik contact gehad met Carolien van de KPN. Ik had haar uitgelegd dat van het begin af aan ik al problemen heb met KPN. Nu is nadat ik pas 2 maanden klant ben de modem al defect. De monteur kon niet de dag erna worden ingepland, dit moest nog een dag later waardoor ik met mijn werk in de problemen ben gekomen zoals geen offertes kunnen maken en versturen. Ik baal hier enorm van. Gisteren verscheen de monteur, welke overigens super aardig was. Hij zag gelijk dat ik ook een zwart kastje had hangen die voor 100mbits snelheid is terwijl ik 200mbits abonnement heb. Deze heeft hij direct vervangen zodat mijn internet wat sneller is waar ik ook voor betaal. Tevens heeft hij de modem vervangen die nu al defect is in 2 maanden. Daarna hebben we naar de WiFi gekeken deze is zeer slecht te noemen als ik naar de 1e laat staan 2e etage ga. Ik heb gezien dat bij de huidige abonnementen er superwifi gratis bij zit. Ik ben pas 2 maanden lid. Om me weer een beetje vrolijker te krijgen met KPN heb ik het voorstel gisteren gedaan aan Corolien deze mij te voorzien. Ze zou dit met haar manager bespreken en me deze ochtend terug bellen. Ik ben niet terug gebeld zoals ik eigenlijk had verwacht dus heb ik zelf maar weer gebeld. Toen heb ik met Eva gesproken. Die kon niks voor me doen en gaf aan dat De manager van Carolien de heer C. van Schijndel dit met haar zou bespreken en me dan wat zou laten weten.....wanneer is maar weer afwachten. Mijn frustraties lopen steeds verder op en ik zou graag zien dat KPN me superWifi bied om mijn gedachte van KPN enigzins om te laten zetten en ik geen spijt hoeft te hebben klant te zijn geworden bij KPN.

 

Graag verwacht ik spoedig een reactie en mijn superwifi gratis thuis.

 

Groeten, Walter


De kans dat u de super wifi's krijgt is eigenlijk nul. U heeft vrijwel zeker de welkomstkorting gehad en het is of korting of super wifi's en nuet allebei. Gelukkig is slecht Wi-Fi anno 2020 niet meer nodig. Door op iedere etage een bekabelde Wi-Fi versterker te zetten heeft u overal uitstekend Wi-Fi. En het mooie is dat u die Wi-Fi versterkers vaak gratis van kpn krijgt. Dat is toch mooi!!


Hallo Joep, 

 

Als ik die gratis Wi-Fi versterkers inderdaad zou hebben van KPN  en het signaal is goed zou inderdaad mooi zijn. 

Wanneer kan ik deze in huis verwachten?

 

Gr, Walter


Hallo Joep, 

 

Als ik die gratis Wi-Fi versterkers inderdaad zou hebben van KPN  en het signaal is goed zou inderdaad mooi zijn. 

Wanneer kan ik deze in huis verwachten?

 

Gr, Walter

Als u de WiFi manager doet. Dan maak je daar kans op.


Hoi @Walter40. Wat vervelend dat je problemen hebt met jouw WiFi verbinding. KPN biedt verschillende. In het topic “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” kan je bekijken welke oplossingen. Ik zou je willen vragen om dit topic door te lezen en onze WiFi Manager te gebruiken.


Hoi @Walter40. Wat vervelend dat je problemen hebt met jouw WiFi verbinding. KPN biedt verschillende. In het topic “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” kan je bekijken welke oplossingen. Ik zou je willen vragen om dit topic door te lezen en onze WiFi Manager te gebruiken.

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je een oplossing hebt gevonden in het andere topic. 


Reageer