Skip to main content

Hallo KPN,

Ik wil er op wijzen dat onze Experia-box onlangs, zonder reden, DRIE KEER is uitgeschakeld en pas na ongeveer 5 minuten weer kan worden ingeschakeld.

Dit over een dag of 10…….

Vermodelijk is deze aan de rand van stuk gaan??

Wat kan/gaat KPN hiermee doen?


 

Hoi @S Phillips ,

Welk modem heb je?En glas of DSL?Is er onlangs wat veranderd aan je interne netwerk?


Hallo Martijn197108,

Het gaat om een Experiabox V10 / Glasvezel verbinding  (Met laatste F/ware update van KPN)

Al jaren 🙂 niets veranderd aan thuis net…….

m.v.g

Simon

 

*admin: titel aangevuld


Toen het uitviel, kon ik niet via de aan/uit knop weer opstarten, moest eerst netstroom stekker eruit, moden uitzetten, stekker erin en dan weer via ann/uit opstarten, toen gaat het weer….

 

Simon


Toen het uitviel, kon ik niet via de aan/uit knop weer opstarten, moest eerst netstroom stekker eruit, moden uitzetten, stekker erin en dan weer via ann/uit opstarten, toen gaat het weer….

 

Simon

Dat is wel apart.Al eens het modem gereset?


Hoi @S Phillips, welkom op ons forum! Is nu alles wel stabiel? Het kan zijn dat je modem eens (een paar keer) herstart bij een update.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Nee ik heb geen antwoord! Ik had verwacht dat KPN zoo met een opposing komen, helaas..... 

ik weet dat het modem niet goed is, merk ook wel dat het te heet wordt(abnormaal heet voor in simple stuk consumenten electronika).

Maar goed nu heb ik reden genoeg om over te stappen naar een nieuwe provider voor dat ik brand in huis heb

Mijn Internet was veel beter in telfort tijden.

Wat mij bereft, klaar met KPN.


Dat heet worden is niet goed, ik zou 0800-0402 bellen en een nieuwe vragen.Om deze reden ruilen ze hem echt wel om hoor.