Skip to main content

Een paar keer per dag valt gewoon internet uit. Wel verbinding geen internet 

Reset en aan uit doen werkt vaak niet. Internet start dan weer op na 15 min of soms pas na één uur..Om gek van te worden.

 

 

Hallo @Fryvon ,

Welke experiabox heeft u?En heeft u koper of glasvezel?


Beste Martijn,

 

Ik heb koper en een Experiabox v10 ZXHN H369A

 

groet Fred


die is prima.Heb je wel een rond kabeltje voor tussen het modem en de isra?


Zie je dan iets aan de lampjes?

Zowel voorop, als op de smalle kant ( L1, L2)

 


ja ik heb een rond kabeltje. naar de isra

Net viel internet weer weg, alle lampjes blijven gewoon groen .

Telefoon geeft aan verbinding met de expedia box ( Wifi) geen internet verbinding. 

 

groet Fred 

 

 


vallen bekabelde verbindingen ook weg?Of alleen wifi?


Op mijn computer , met kabel verbinding valt het ook weg dus allebei 

 

groet Fred 


Kan herstel+reset indrukken tot alle lampje uit gaan?Dan is alles weer helemaal ´schoon´.


Nog van harte welkom hier @Fryvon! Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt, opvallend dat de lampjes op je Experia Box daarbij aan blijven. Fijn dat er al hulp toegesneld is in jouw topic. 

Hoe gaat het nu met je verbinding? Heb je de reset die Martijn tipte nog kunnen proberen?

Kan herstel+reset indrukken tot alle lampje uit gaan?Dan is alles weer helemaal ´schoon´.

 


Ik heb gisteren avond de herstel+reset knop in gedruk.Leek te werken maar de feest vreugde duurde korte na paar uur begonnen de haperingen weer. Ben er nog niet vanaf.

 

groet Fred 


Maar als de lampjes wel groen blijven betekend dat wel dat er iets met de experia box mis is.De eerste stap lijkt me dan dat @Alexandra de experiabox omwisselt.


Heeft u dit soort dingen in huis?

 


die zorgen echt niet voor wifi/ethernet uitval hoor @Joep1965 .


O echt? Kijk hier even.


Beste,

 

ik heb de experia box v10 en 5 experia  WiFi versterkers van kpn ( kleine zwarte doosjes)welke bedraad zijn aangesloten op experdia box .

Vandaag gingen we weer ruim een uur uit de lucht terwijl het internet lampje bleef branden.

alle adviezen opgevolgd en uitgevoerd.

 

Fred 


O echt? Kijk hier even.

dan zijn ze kapot maar in principe moet dat niet kunnen natuurlijk.


je kan ook 0800-0402 bellen @Fryvon .Waarschijnlijk ruilen ze hem om.


ik heb net gebeld met kpn de verbinding is instabiel op afstand gelijk al gemeten. Monteur komt langs van week. Iedereen dank voor alle adviezen en tips! 

 

groet Fred 


ik heb net gebeld met kpn de verbinding is instabiel op afstand gelijk al gemeten. Monteur komt langs van week. Iedereen dank voor alle adviezen en tips! 

 

groet Fred 

Goed om te horen Fred! We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen. In sommige situaties kan het handiger zijn om even te bellen (of chatten) met onze klantenservice, omdat je dan direct contact hebt. Fijn dat de monteur ingepland is. We lezen graag hoe het bezoek afgelopen is, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


Het was een hele klus met graven erbij , maar internet is stabiel en sinds dinsdag niet meer uitgevallen! 

 

Dank allen voor meedenken. 

 

groet Fred